Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Koszalinie

Kolorowy pasek

Podstawowe zadania Wydziału Spraw Obywatelskich

Załącznik Nr 2

do Regulaminu Organizacyjnego

Urzędu Miejskiego w Koszalinie

 

 

WYKAZ  ZADAŃ 

REALIZOWANYCH  PRZEZ  KOMÓRKI  ORGANIZACYJNE  URZĘDU

 

§ 8. Wydział Spraw Obywatelskich

 

Do podstawowego zakresu działania Wydziału należy realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o ewidencji ludności, dowodach osobistych, o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, o zgromadzeniach, o repatriacji oraz ustawy Kodeks wyborczy, a w szczególności:

1.            Prowadzenie i aktualizacja rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców.

2.            Wprowadzanie zmian do Rejestru PESEL na podstawie zgłoszeń meldunkowych, postanowień sądów i decyzji administracyjnych.

3.            Wnioskowanie do Ministra Spraw Wewnętrznych o nadanie numeru PESEL.

4.            Wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych.

5.            Udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców, rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.

6.            Wydawanie dowodów osobistych i prowadzenie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.

7.            Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu dowodów osobistych.

8.            Prowadzenie rejestracji na potrzeby założenia ewidencji wojskowej oraz prowadzenia kwalifikacji wojskowej.

9.            Przeprowadzanie kwalifikacji wojskowej.

10.        Prowadzenie wykazu osób o nieuregulowanym stosunku do powszechnego obowiązku obrony.

11.        Wypłacanie świadczeń pieniężnych rekompensujących utracone wynagrodzenie lub dochód.

12.        Uznanie żołnierza lub osoby, której doręczono kartę powołania za posiadającego na utrzymaniu członków rodziny.

13.        Uznanie żołnierza za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny.

14.        Wydawanie decyzji o pokrywaniu należności mieszkaniowej żołnierzom.

15.        Uznanie osoby podlegającej obowiązkowi odbycia zasadniczej służby wojskowej za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny.

16.        Uznanie osoby, której doręczono kartę powołania lub za żołnierza samotnego.

17.        Przyjmowanie zawiadomień w sprawach zgromadzeń publicznych oraz nadzór nad ich przebiegiem.

18.        Sprawy repatriacji.

19.        Prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców.

20.    Sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców.

Metadane

Źródło informacji:Mariusz Kalman
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Mariusz Kalman
Data wprowadzenia:2009-03-04 14:31:24
Opublikował:Mariusz Kalman
Data publikacji:2009-03-04 14:36:50
Ostatnia zmiana:2015-03-26 12:08:54
Ilość wyświetleń:10608
Urząd Miejski w Koszalinie
ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij