Załącznik Nr 2
do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie § 3. Wydział Rozwoju i Współpracy Terytorialnej Do podstawowego zakresu działania Wydziału należy: planowanie rozwoju Miasta, koordynacja wdrażania Strategii Rozwoju Koszalina, przystępowanie Miasta do spółek, pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych pochodzących z programów pomocowych i funduszy wspierających, przynależność Miasta do związków komunalnych, prowadzenie spraw z zakresu turystyki, a w szczególności: 1. Współdziałanie z Wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie koordynacji procedury wdrażania, monitoringu, ewaluacji i aktualizacji Strategii Rozwoju Koszalina. 2. Opracowywanie programów rozwoju Miasta w zakresie merytorycznej właściwości Wydziału i nadzór nad ich realizacją. 3. Monitorowanie realizacji sektorowych programów rozwoju, stanowiących instrument wdrażania Strategii Rozwoju Koszalina. 4. Prowadzenie spraw dotyczących przekształceń własnościowych miejskich jednostek organizacyjnych w rozumieniu ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji. 5. Współpraca z Wydziałami w zakresie prowadzenia spraw dotyczących przekształceń własnościowych miejskich jednostek organizacyjnych. 6. Prowadzenie spraw związanych z przystąpieniem i udziałem Miasta w spółkach. 7. Zbieranie i przekazywanie informacji oraz konsultacje na temat źródeł pozyskiwania dodatkowych środków finansowych pochodzących z programów Unii Europejskiej. 8. Współpraca z Wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami i organizacjami pozarządowymi w zakresie przygotowywania oraz realizacji projektów opartych o dotacje ze środków finansowych pochodzących z programów Unii Europejskiej. 9. Przygotowywanie wniosków o przyznanie Miastu środków finansowych pochodzących z programów Unii Europejskiej oraz innych programów pomocowych. 10. Monitoring rozliczania projektów, które otrzymały dofinansowanie z programów Unii Europejskiej. 11. Koordynowanie spraw związanych z przynależnością Miasta do krajowych związków komunalnych. 12. Opracowywanie programów rozwoju i upowszechniania turystyki. 13. Prowadzenie spraw z zakresu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.WYKAZ ZADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ KOMÓRKI ORGANIZACYJNE URZĘDU
Źródło informacji: | Mariusz Kalman |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Kalman |
Data wprowadzenia: | 2009-03-04 14:08:51 |
Opublikował: | Mariusz Kalman |
Data publikacji: | 2009-03-04 14:11:40 |
Ostatnia zmiana: | 2019-03-05 12:01:38 |
Ilość wyświetleń: | 11138 |