Załącznik Nr 2
do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie § 22. Biuro Działalności Gospodarczej Do podstawowego zakresu działania Biura należy prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej oraz dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. Do zadań Biura należy w szczególności: 1. W zakresie ewidencji działalności gospodarczej: 1) sprawdzanie poprawności wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEDIG) i wprowadzanie ich do CEDIG, 2) wprowadzanie wpisów o działalności regulowanej do CEDIG, 3) przygotowywanie i przekazywanie do CEDIG dokumentacji dotyczącej wykreślenia z CEDIG, 4) sporządzanie wypisów z ewidencji działalności gospodarczej na potrzeby ZUS, policji, sądów, prokuratury oraz innych przedsiębiorców, 5) wydawanie duplikatów decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej 2. W zakresie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych: 1) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, cofaniem i wygaszaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, 2) dokonywanie kontroli w terenie dotyczącej sprzedaży alkoholu zgodnie z ustawą, 3) lustracja punktów sprzedaży przed wydaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, 4) prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, 5) wydawanie zaświadczeń dotyczących opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych. 3. W pozostałym zakresie: 1) określenie czasu pracy placówek detalicznych, gastronomicznych i usługowych, 2) opiniowanie lokalizacji salonów gier, 3) prowadzenie ewidencji obiektów, nie będących obiektami hotelarskimi, w których świadczone są usługi hotelarskie. WYKAZ ZADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ KOMÓRKI ORGANIZACYJNE URZĘDU
Źródło informacji: | Mariusz Kalman |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Kalman |
Data wprowadzenia: | 2009-03-04 14:50:06 |
Opublikował: | Mariusz Kalman |
Data publikacji: | 2009-03-04 15:01:10 |
Ostatnia zmiana: | 2019-03-05 12:33:56 |
Ilość wyświetleń: | 9512 |