Korespondencja elektroniczna z Urzędem Miejskim w Koszalinie
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miasta Koszalina:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza "Pisma Ogólnego" i dołączenie podpisanego dokumentu elektronicznego jako załącznika.
- Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres:
um.koszalin@um.koszalin.pl
Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument za pośrednictwem platformy ePUAP lub ESP.
- Dostarczenie dokumentów do Kancelarii Ogólnej mieszczącej się przy ul. Rynek Staromiejski 6-7 w Koszalinie możliwe jest na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB 1.1, 2.0
- Płyta CD/DVD
- rodzaje informatycznych nośników danych, na których może zostać zapisane urzędowe poświadczenie odbioru:
- Pamięć masowa USB 1.1, 2.0
- Płyta CD/DVD
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Koszalina:
- Dokumenty elektroniczne musz± być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, DOCX, ODT, RTF, TXT
- PDF
- XLS, ODS, XLSX
- GIF, TIF, JPG, PNG, SVG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB, wielkość pojedynczego załącznika nie może przekraczać 3,5MB.
- Dokumenty lub nośniki zawieraj±ce oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.