Załącznik Nr 2
do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie WYKAZ ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ KOMÓRKI ORGANIZACYJNE URZĘDU § 25a. Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi Do podstawowych zadań Wydziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi należy prowadzenie całokształtu spraw związanych z planowaniem i realizacją polityki kadrowej Urzędu, a w szczególności: 1. Gospodarowanie etatami i funduszem wynagrodzeń we współpracy z komórką płac oraz nadzór nad ruchem kadr w Urzędzie Miejskim. 2. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych z wyłączeniem kierowników przedszkoli, szkół i placówek oświatowo-wychowawczych. 3. Inicjowanie i koordynacja systemowych działań i rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. 4. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim oraz wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem kierowników przedszkoli, szkół i placówek oświatowo-wychowawczych. 5. Kontrola przestrzegania Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego. 6. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji czasu pracy pracowników Urzędu. 7. Współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie zgłaszania i wyrejestrowywania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników Urzędu Miejskiego oraz ich rodzin. 8. Dokonywanie analiz dotyczących stanu i struktury zatrudnienia na potrzeby własne oraz Głównego Urzędu Statystycznego. 9. Prowadzenie spraw związanych z oceną okresową pracowników Urzędu Miejskiego. 10. Prowadzenie całości spraw związanych z gospodarowaniem środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, a w szczególności spraw z zakresu przyjmowania i realizacji wniosków o przyznanie świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, a także tworzenie Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 11. Prowadzenie spraw związanych z organizacją odbywania staży przez osoby bezrobotne, a także praktyk zawodowych uczniów i studentów. 12. Realizacja polityki szkoleniowej, której celem jest podnoszenie kompetencji pracowników Urzędu Miejskiego, a w szczególności: 1) diagnozowanie potrzeb szkoleniowych i monitoring zrealizowanych form podnoszenia kompetencji. 2) planowanie środków finansowych na przyjęte formy kształcenia. 3) opracowywanie planów szkoleń i ich realizacja. 4) organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych. 5) organizowanie służby przygotowawczej dla pracowników podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządu terytorialnego oraz egzaminu kończącego tę służbę. 13. Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi osób zobowiązanych do ich złożenia. 14. Współpraca i konsultacje z organizacjami związkowymi działającymi przy Urzędzie Miejskim. 15. Współpraca z komórką ds. BHP w zakresie kierowania na badania medycyny pracy pracowników nowozatrudnionych, zmieniających stanowisko i warunki pracy, stażystów oraz kierowania na badania kontrolne pracowników Urzędu Miejskiego w przypadku długotrwałej niezdolności do pracy.
Źródło informacji: | Mariusz Kalman |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Kalman |
Data wprowadzenia: | 2017-06-19 15:39:09 |
Opublikował: | Mariusz Kalman |
Data publikacji: | 2017-06-19 15:43:23 |
Ostatnia zmiana: | 2019-05-21 08:06:47 |
Ilość wyświetleń: | 2070 |