Formularz C

Szczegóły
  1. 33

  2. Projekt planu

  3. Planowanie przestrzenne

  4. 2014-04-03

  5. Prezydent Miasta Koszalina

  6. Rada Miejska w Koszalinie

  7. Urząd Miejski w Koszalinie
    Wydział: Architektury i Urbanistyki
    Numer pokoju: 313
    Telefon: 8786

  8. OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA KOSZALINA o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Cmentarza Komunalnego. Na podstawie art. 17 pkt. 9 i 11 w związku z art. 27 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. Z 2012 r. poz. 647 z późniejszymi zmianami) oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.) oraz uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie Nr XXIV z dnia 27 września 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w Koszalinie pomiędzy ulicami: Powstańców Wielkopolskich, Krakusa i Wandy, Gnieźnieńską, Sarzyńską, Działkową oraz terenami linii kolejowej relacji Koszalin – Białogard zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Cmentarza Komunalnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Z ww. projektem i prognozą można się zapoznać w dni robocze, w terminie od 10 kwietnia 2014 r. do 13 maja 2014 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 313, w godzinach od 11.00 do 15.00. W związku z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko ustaleń ww. projektu planu miejscowego, z niezbędną dokumentacją sprawy można się zapoznać w miejscu jw. Dane o dokumentacji sprawy są dostępne również na stronie internetowej pod adresem http://bip.koszalin.pl/. Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu miejscowego odbędzie się w dniu 28 kwietnia 2014 r. o godz. 16.00 w Urzędzie Miejskim, na III piętrze w sali konferencyjnej nr 300. Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w/w projekcie, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Prezydenta Miasta Koszalina na adres Urzędu Miejskiego, Rynek Staromiejski 6, 75-007 Koszalin, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej, adresu zamieszkania lub siedziby i oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 maja 2014 r.

  9. 2015-03-27 08:35:15

  10. 2015-03-19

Powrót do listy

Drukuj