1) Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 234 594,13 zł, w tym:

Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie: 125 833,24 zł,
Zadanie nr 2 - Dostawa papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie: 108 760,89 zł.

2) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, a także adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f33e2-f6ff-11ee-8d01-6607a228ef1b

3) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f33e2-f6ff-11ee-8d01-6607a228ef1b

4) ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz przystąpieniu do powtórzenia czynności badania i oceny ofert - dotyczy Zadania nr 1 na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f33e2-f6ff-11ee-8d01-6607a228ef1b