Załatwianie spraw w Urzędzie Miejskim

 

            Stosownie do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych – Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późniejszymi zmianami, korespondencję wpływającą do Urzędu Miejskiego przyjmuje kancelaria, po zaewidencjonowaniu przekazuje Sekretarzowi Miasta, który organizuje sprawny przepływ informacji i dokumentów w Urzędzie Miejskim. Sekretarz przegląda i przydziela korespondencję do załatwienia przez właściwe komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy. Zasady przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania indywidualnych spraw klientów, skarg i wniosków określa rozdział XI Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 387/1325/21 Prezydenta Miasta Koszalina z dnia 24 lutego 2021 r. z późniejszymi zmianami.

W celu zapewnienia sprawnej obsługi w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, zgodnie z § 24 Regulaminu Organizacyjnego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie utworzone zostały: 16 Wydziałów, 3 komórki organizacyjne równorzędne Wydziałom, 8 Biur, 8 Samodzielnych stanowisk pracy, Zespół Radców Prawnych.

W Urzędzie Miejskim w Koszalinie obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.

Załatwianie spraw następuje w oparciu o ogólne zasady prawa administracyjnego. Szczegółowe procedury załatwiania spraw w poszczególnych komórkach organizacyjnych opisane zostały na stronach niniejszego Biuletynu  oraz w Kartach Usług.

 

 

Jak załatwić sprawę w Urzędzie

 

            Zgodnie z § 4 ust. 12 Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Koszalinie, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 25/21 Prezydenta Miasta Koszalina z dnia 15 lutego 2021 r. z późniejszymi zmianami,  przyjmowanie klientów odbywa się w niżej podanym czasie:

- poniedziałek        – 800 – 1600

- wtorek - piątek     800 – 1430

 

[start] [koniec]