ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W SPRAWIE KORONERA


Gmina Miasto Koszalin informuje, iż dokonano rozstrzygnięcia postępowania dot. procedury wyłonienia Wykonawcy na świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie miasta Koszalina, w przypadku gdy funkcjonariusz Policji będący w miejscu, w którym znajdują się zwłoki nie będzie mógł ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, sprawującego opiekę medyczną nad zmarłym lub lekarza leczącego chorego w ostatniej chorobie, zobowiązanego do stwierdzenia zgonu.


Postępowanie zostało przeprowadzone zgodnie z zapisami „Regulaminu udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy lub usługi w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, których wartość jest mniejsza niż 130.000 zł".


W odpowiedzi na zamieszczone Zapytanie ofertowe złożona została jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu i wykluczeniu. Zamawiający - Gmina Miasto Koszalin wybrał ofertę złożoną przez:


Centrum Medyczne Beta - Tarnowski Sp. o.o., ul. Dworcowa 11/15, 75-201 Koszalin.


Umowa na realizację usługi zostanie podpisana z powyższym oferentem na 2025r.


Dyrektor Wydziału Spraw Społecznych, Kultury,
Sportu i Turystyki
Dorota Pawłowska



Załączniki:

ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W SPRAWIE KORONERA NA 2025r.