Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w terminie nieprzekraczającym 30 dni o zbyciu pojazdu. Zawiadomienie składają obie strony - zarówno dotychczasowy, jak i nowy właściciel pojazdu zgodnie z ich miejscem zamieszkania.

Jeżeli obecny lub były właściciel pojazdu mieszka na terenie miasta Koszalina zawiadomienie o zbyciu pojazdu składa w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego w Koszalinie.

Kto będąc właścicielem pojazdu zarejestrowanego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie zawiadamia starosty o zbyciu pojazdu podlega karze pieniężnej w wysokości 250zł.

Zawiadomienie można złożyć drogą elektroniczną na stronie internetowej www.epuap.gov.pl , katalog spraw: Motoryzacja i transport, podkatalog: Rejestracja pojazdów.

Bezpośrednia ścieżka dostępu:

https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/motoryzacja-i-transport/rejestracja-pojazdu/zawiadomienie-o-zbyciu-pojazdu-2