Koszalin, dnia 23 grudnia 2020 r.

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 15zzzzzn1 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.) zawiadamiam, iż wstrzymuję bieg terminów załatwiania spraw prowadzonych przez Referat Administracji Architektoniczno-Budowlanej (organ administracji architektoniczno-budowlanej) dotyczących między innymi:

- wniosków o pozwolenie na budowę i rozbiórkę obiektów budowlanych,
- wniosków o zmianę lub przeniesienie pozwolenia na budowę i rozbiórkę
- zgłoszeń budowy, wykonania robót budowlanych i zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych,
- wniosków o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokali,

na okres od 24 grudnia 2020 r. do 22 stycznia 2021 roku.

Zgodnie z art. 15zzzzzn1 ust. 3 tejże ustawy czynności dokonane przez organ administracji publicznej w okresie, o którym mowa w ust. 1, są skuteczne, pod warunkiem  poinformowania o nich stron.

 

Prezydent Miasta

Piotr Jedliński