[start] dla Kierownika Referatu Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru [koniec]

Upoważnienie do:
1)         wydawania decyzji administracyjnych oraz załatwiania w moim imieniu spraw, a w szczególności:
a)         o odmowie przyjęcia dokumentacji do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
b)         dotyczących ustalenia wysokości opłaty za udostępnianie materiałów zasobu, w przypadku sporu dotyczącego zakresu udostępnianych materiałów lub wysokości należnej opłaty,
c)          z zakresu ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów, ochrony gruntów rolnych i leśnych,

2)         prowadzenia i udostępniania powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 
3)         prowadzenia i udostępniania danych zawartych w ewidencji miejscowości ulic i adresów,
4)         pełnienia funkcji Przewodniczącego Narad Koordynacyjnych oraz podpisywania dokumentów związanych z procesem koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, 

5)      podpisywania w moim imieniu:
a)         zawiadomień o dokonanych zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków,
b)         dokumentów określających wysokość należnej opłaty z tytułu udostępniania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz licencji dotyczącej uprawnienia podmiotu do możliwości wykorzystania udostępnionych mu materiałów zasobu,
c)          przyjmowania wyników zgłoszonych prac geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opatrywania klauzulą urzędową dokumentów i materiałów przeznaczonych dla podmiotu, na rzecz którego wykonawca prac geodezyjnych wykonywał pracę geodezyjną,
d)         weryfikacji wyników zgłoszonych prac geodezyjnych, poprzedzającej ich przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wraz z podpisywaniem dokumentów potwierdzających wynik tej weryfikacji,
e)         wniosków o przeprowadzenie postępowania w celu ustalenia i ukarania sprawcy zniszczenia, uszkodzenia znaków geodezyjnych podlegających ochronie,
f)          zatwierdzania projektów osnów szczegółowych,
g)         do podpisywania dokumentacji finansowo-księgowej, stanowiącej podstawę realizacji wydatków budżetowych w sprawach związanych z realizacją zadań Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.
h)         zawiadomień o braku obowiązku wyłączania gruntu z produkcji rolniczej lub leśnej,
i)           zawiadomień o oznaczeniu nieruchomości numerem porządkowym,
j)           zaświadczeń o istniejącym numerze porządkowym,
k)         zawiadomień do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Koszalinie o zmianie oznaczenia nieruchomości na podstawie danych z ewidencji gruntów i budynków,
l)           zaświadczeń o niefigurowaniu podmiotu w ewidencji gruntów i budynków.

W zakresie pkt 1 lit. c, pkt 3, pkt 5 lit. h-l upoważnienie obowiązuje podczas łącznej nieobecności Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu Geodezji i Katastru, natomiast w zakresie pkt 5 lit. g podczas nieobecności Dyrektora Wydziału. 

W zakresie pkt 4 upoważnienie obowiązuje podczas nieobecności pracowników upoważnionych do pełnienia funkcji Przewodniczącego Narad Koordynacyjnych.