Załącznik Nr 2
do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie WYKAZ ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ KOMÓRKI ORGANIZACYJNE URZĘDU § 1. Wydział Organizacyjno-Administracyjny Do podstawowych zadań Wydziału należy: zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu, realizacja zadań wynikających z funkcji Prezydenta jako organu Miasta, prowadzenie całości spraw związanych z obsługą Urzędu w zakresie zapewnienia materiałowo-technicznych warunków pracy Urzędu oraz utrzymania prawidłowego stanu technicznego jego obiektów, a w szczególności: 1. Realizacja zadań w zakresie organizacji i funkcjonowania Urzędu: 1) opracowywanie projektów statutu i regulaminów oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania Urzędu, 2) koordynacja działalności komórek organizacyjnych w zakresie określonym przez Kierownictwo Urzędu, 3) nadzorowanie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie, 4) prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych pracownikom upoważnień i pełnomocnictw, 5) ewidencja przepisów prawa miejscowego, 6) obsługa sekretariatów Prezydenta i zastępców Prezydenta Miasta. 2. Przygotowywanie posiedzeń Kierownictwa. 3. Prowadzenie rejestru zarządzeń i poleceń Prezydenta oraz poleceń Sekretarza Miasta. 4. Prowadzenie ewidencji i nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i zapytań radnych. 5. skreślony 6. skreślony 7. skreślony 8. Realizowanie zadań dotyczących organizacji i załatwiania skarg i wniosków mieszkańców. 9. Prowadzenie prac związanych z zabezpieczeniem od strony organizacyjnej prawidłowego przeprowadzenia wyborów: Prezydenta Rzeczypospolitej, do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej oraz do Parlamentu Europejskiego, wyborów samorządowych, referendum ogólnokrajowego lub gminnego. 10. Koordynacja zadań dotyczących dostępu do informacji publicznych. 11. Administrowanie budynkami Urzędu oraz prowadzenie gospodarki lokalami i salami narad Urzędu. 12. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Urzędu wraz z bieżącą kontrolą ich stanu. 13. Planowanie remontów obiektów Urzędu. 14. Prowadzenie ewidencji rzeczowo-finansowej realizowanych przez Wydział dostaw, usług i robót remontowych 15. Prowadzenie kancelarii – zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej, ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej z Urzędu. 16. Dostarczanie na terenie Miasta Koszalina korespondencji Urzędu Miejskiego za potwierdzeniem odbioru. 17. Zapewnienie łączności telefonicznej, telefaksowej i radiotelefonicznej oraz obsługi poligraficznej. 18. Techniczna obsługa spotkań, obrad sesji i komisji Rady Miejskiej oraz innych uroczystości. 19. Zapewnienie ochrony fizycznej i monitoringu obiektów Urzędu. 20. Prowadzenie gospodarki środkami transportu będącymi własnością Urzędu. 21. Zapewnienie utrzymania czystości w obiektach, dbałość o ich estetykę. 22. Prowadzenie archiwum Urzędu i całości spraw związanych z jego funkcjonowaniem. 23. Udzielanie informacji klientom o miejscu i sposobie załatwiania spraw w Urzędzie (Biuro Obsługi Klienta).
Źródło informacji: | Mariusz Kalman |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Kalman |
Data wprowadzenia: | 2009-03-04 13:57:33 |
Opublikował: | Mariusz Kalman |
Data publikacji: | 2009-03-04 13:59:35 |
Ostatnia zmiana: | 2019-03-05 11:57:57 |
Ilość wyświetleń: | 13238 |