do Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Koszalinie
WYKAZ ZADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ KOMÓRKI ORGANIZACYJNE URZĘDU
§ 1. Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Do podstawowych zadań Wydziału należy: zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu, realizacja zadań wynikających z funkcji Prezydenta jako organu Miasta, prowadzenie całości spraw związanych z obsługą Urzędu w zakresie zapewnienia materiałowo-technicznych warunków pracy Urzędu oraz utrzymania prawidłowego stanu technicznego jego obiektów, a w szczególności:
1. Realizacja zadań w zakresie organizacji i funkcjonowania Urzędu:
1) opracowywanie projektów statutu i regulaminów oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania Urzędu,
2) koordynacja działalności komórek organizacyjnych w zakresie określonym przez Kierownictwo Urzędu,
3) nadzorowanie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie,
4) prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych pracownikom upoważnień i pełnomocnictw,
5) ewidencja przepisów prawa miejscowego,
6) obsługa sekretariatów Prezydenta i zastępców Prezydenta Miasta.
2. Przygotowywanie posiedzeń Kierownictwa.
3. Prowadzenie rejestru zarządzeń i poleceń Prezydenta oraz poleceń Sekretarza Miasta.
4. Prowadzenie ewidencji i nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i zapytań radnych.
5. skreślony
6. skreślony
7. skreślony
8. Realizowanie zadań dotyczących organizacji i załatwiania skarg i wniosków mieszkańców.
9. Prowadzenie prac związanych z zabezpieczeniem od strony organizacyjnej prawidłowego przeprowadzenia wyborów: Prezydenta Rzeczypospolitej, do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej oraz do Parlamentu Europejskiego, wyborów samorządowych, referendum ogólnokrajowego lub gminnego.
10. Koordynacja zadań dotyczących dostępu do informacji publicznych.
11. Administrowanie budynkami Urzędu oraz prowadzenie gospodarki lokalami i salami narad Urzędu.
12. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Urzędu wraz z bieżącą kontrolą ich stanu.
13. Planowanie remontów obiektów Urzędu.
14. Prowadzenie ewidencji rzeczowo-finansowej realizowanych przez Wydział dostaw, usług i robót remontowych
15. Prowadzenie kancelarii – zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej, ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej z Urzędu.
16. Dostarczanie na terenie Miasta Koszalina korespondencji Urzędu Miejskiego za potwierdzeniem odbioru.
17. Zapewnienie łączności telefonicznej, telefaksowej i radiotelefonicznej oraz obsługi poligraficznej.
18. Techniczna obsługa spotkań, obrad sesji i komisji Rady Miejskiej oraz innych uroczystości.
19. Zapewnienie ochrony fizycznej i monitoringu obiektów Urzędu.
20. Prowadzenie gospodarki środkami transportu będącymi własnością Urzędu.
21. Zapewnienie utrzymania czystości w obiektach, dbałość o ich estetykę.
22. Prowadzenie archiwum Urzędu i całości spraw związanych z jego funkcjonowaniem.
23. Udzielanie informacji klientom o miejscu i sposobie załatwiania spraw w Urzędzie (Biuro Obsługi Klienta).