Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Koszalin Centrum Pomorza
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Koszalinie

Kolorowy pasek

Podstawowe zadania Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego

Załącznik Nr 2

do Regulaminu Organizacyjnego

Urzędu Miejskiego w Koszalinie

 

 

WYKAZ ZADAŃ 

REALIZOWANYCH  PRZEZ  KOMÓRKI  ORGANIZACYJNE  URZĘDU

 

§ 1. Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Do podstawowych zadań Wydziału należy: zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu, realizacja zadań wynikających z funkcji Prezydenta jako organu Miasta, prowadzenie całości spraw związanych z obsługą Urzędu w zakresie zapewnienia materiałowo-technicznych warunków pracy Urzędu oraz utrzymania prawidłowego stanu technicznego jego obiektów, a w szczególności:

1. Realizacja zadań w zakresie organizacji i funkcjonowania Urzędu:

1) opracowywanie projektów statutu i regulaminów oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania Urzędu,

2) koordynacja działalności komórek organizacyjnych w zakresie określonym przez Kierownictwo Urzędu,

3) nadzorowanie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie,

4) prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych pracownikom upoważnień i pełnomocnictw,

5) ewidencja przepisów prawa miejscowego,

6) obsługa sekretariatów Prezydenta i zastępców Prezydenta Miasta.

2. Przygotowywanie posiedzeń Kierownictwa.

3. Prowadzenie rejestru zarządzeń i poleceń Prezydenta oraz poleceń Sekretarza Miasta.

4. Prowadzenie ewidencji i nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i zapytań radnych.

5. skreślony

6. skreślony

7. skreślony

8. Realizowanie zadań dotyczących organizacji i załatwiania skarg i wniosków mieszkańców.

9. Prowadzenie prac związanych z zabezpieczeniem od strony organizacyjnej prawidłowego przeprowadzenia wyborów: Prezydenta Rzeczypospolitej, do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej oraz do Parlamentu Europejskiego, wyborów samorządowych, referendum ogólnokrajowego lub gminnego.

10. Koordynacja zadań dotyczących dostępu do informacji publicznych.

11. Administrowanie budynkami Urzędu oraz prowadzenie gospodarki lokalami i salami narad Urzędu.

12. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Urzędu wraz z bieżącą kontrolą ich stanu.

13. Planowanie remontów obiektów Urzędu.

14. Prowadzenie ewidencji rzeczowo-finansowej realizowanych przez Wydział dostaw, usług i robót remontowych

15. Prowadzenie kancelarii – zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej, ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej z Urzędu.

16. Dostarczanie na terenie Miasta Koszalina korespondencji Urzędu Miejskiego za potwierdzeniem odbioru.

17. Zapewnienie łączności telefonicznej, telefaksowej i radiotelefonicznej oraz obsługi poligraficznej.

18. Techniczna obsługa spotkań, obrad sesji i komisji Rady Miejskiej oraz innych uroczystości.

19. Zapewnienie ochrony fizycznej i monitoringu obiektów Urzędu.

20. Prowadzenie gospodarki środkami transportu będącymi własnością Urzędu.

21. Zapewnienie utrzymania czystości w obiektach, dbałość o ich estetykę.

22. Prowadzenie archiwum Urzędu i całości spraw związanych z jego funkcjonowaniem.

23. Udzielanie informacji klientom o miejscu i sposobie załatwiania spraw w Urzędzie (Biuro Obsługi Klienta).

Metadane

Źródło informacji:Mariusz Kalman
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Mariusz Kalman
Data wprowadzenia:2009-03-04 13:57:33
Opublikował:Mariusz Kalman
Data publikacji:2009-03-04 13:59:35
Ostatnia zmiana:2019-03-05 11:57:57
Ilość wyświetleń:13243

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij