Załącznik Nr 2
do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie § 21. Biuro Kontroli Do podstawowych zadań Biura Kontroli należy prowadzenie całokształtu spraw związanych z planowaniem, organizowaniem i koordynowaniem działalności kontrolnej w Urzędzie oraz w miejskich jednostkach organizacyjnych, a w szczególności: 1. Prowadzenie całości spraw związanych z kontrolą: 1) przygotowywanie upoważnień do kontroli, 2) przeprowadzanie kontroli, 3) sporządzanie protokołów z kontroli i sprawozdań, 4) gromadzenie dokumentacji z kontroli, 5) organizowanie narad i zebrań pokontrolnych, 6) przygotowywanie projektów zaleceń pokontrolnych. 2. Prowadzenie książki kontroli Urzędu. 3. Gromadzenie protokołów kontroli przeprowadzonych w Urzędzie przez organy zewnętrzne. 4. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne. 5. Organizowanie i protokołowanie narad pokontrolnych. 6. Dokonywanie analiz wyników kontroli i przedstawianie wniosków oraz informacji Prezydentowi. 7. Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej: Najwyższej Izby Kontroli, Regionalnej Izby Obrachunkowej, Urzędu Kontroli Skarbowej, Wojewody w zakresie kontroli przeprowadzanych w Urzędzie. 8. Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu.WYKAZ ZADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ KOMÓRKI ORGANIZACYJNE URZĘDU
Źródło informacji: | Mariusz Kalman |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Kalman |
Data wprowadzenia: | 2009-03-04 14:49:02 |
Opublikował: | Mariusz Kalman |
Data publikacji: | 2009-03-04 14:59:10 |
Ostatnia zmiana: | 2019-03-05 12:32:35 |
Ilość wyświetleń: | 7236 |