Zamknij okno Drukuj dokument

Podstawowe zadania Biura Kontroli

Załącznik Nr 2

do Regulaminu Organizacyjnego

Urzędu Miejskiego w Koszalinie

 

 

WYKAZ  ZADAŃ 

REALIZOWANYCH  PRZEZ  KOMÓRKI  ORGANIZACYJNE  URZĘDU

 

§ 21. Biuro Kontroli

 

Do podstawowych zadań Biura Kontroli należy prowadzenie całokształtu spraw związanych z planowaniem, organizowaniem i koordynowaniem działalności kontrolnej w Urzędzie oraz w miejskich jednostkach organizacyjnych, a w szczególności:

1. Prowadzenie całości spraw związanych z kontrolą:

1) przygotowywanie upoważnień do kontroli,

2) przeprowadzanie kontroli,

3) sporządzanie protokołów z kontroli i sprawozdań,

4) gromadzenie dokumentacji z kontroli,

5) organizowanie narad i zebrań pokontrolnych,

6) przygotowywanie projektów zaleceń pokontrolnych.

2. Prowadzenie książki kontroli Urzędu.

3. Gromadzenie protokołów kontroli przeprowadzonych w Urzędzie przez organy zewnętrzne.

4. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne.

5. Organizowanie i protokołowanie narad pokontrolnych.

6. Dokonywanie analiz wyników kontroli i przedstawianie wniosków oraz informacji Prezydentowi.

7. Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej: Najwyższej Izby Kontroli, Regionalnej Izby Obrachunkowej, Urzędu Kontroli Skarbowej, Wojewody w zakresie kontroli przeprowadzanych w Urzędzie.

8. Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu.

Metadane

Źródło informacji:Mariusz Kalman
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Mariusz Kalman
Data wprowadzenia:2009-03-04 14:49:02
Opublikował:Mariusz Kalman
Data publikacji:2009-03-04 14:59:10
Ostatnia zmiana:2019-03-05 12:32:35
Ilość wyświetleń:7236