Obwieszczenie Prezydenta Miasta Koszalina o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie i przebudowie drogi gminnej ul. Granicznej w Koszalinie
Koszalin, dnia 29 listopada 2024 r.
A-I-8.6740.289.2024.AT
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 11d pkt 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.311), zawiadamiam, że na wniosek zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Koszalina, z dnia 14 listopada 2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie i przebudowie drogi gminnej ul. Granicznej w Koszalinie.
NIERUCHOMOŚCI OBJĘTE WNIOSKIEM według katastru nieruchomości:
· Obręb ewidencyjny: 0008
Działki ewidencyjne nr: 12/1, 12/2, 30/3
· Obręb ewidencyjny: 0055
Działki ewidencyjne nr: 227/4, 235/5, 235/10, 235/12, 235/22, 235/38, 235/51, 235/56, 235/59, 236/22, 236/23, 241/6
Zgodnie z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że z zebranymi materiałami dotyczącymi tego postępowania, strony mogą się zapoznać w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 305 (tel. 094 34 88 774), od poniedziałku do piątku w godz. 900 do 1400. Co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań można wypowiedzieć się do dnia 31 grudnia 2024 r.
Zapoznanie się przez strony postępowania z zebranymi dokumentami dotyczącymi prowadzonego postępowania, ewentualnie wniesienie uwag i wyjaśnień w sprawie może nastąpić za pośrednictwem środków komunikacji zdalnej, w tym komunikacji elektronicznej (np. e-mail, telefonicznie).
Prezydent Miasta
Tomasz Sobieraj