W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Koszalina o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie i przebudowie drogi gminnej ul. Granicznej w Koszalinie

Koszalin, dnia 29 listopada 2024 r.

A-I-8.6740.289.2024.AT

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 11d pkt 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.311), zawiadamiam, że na wniosek zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Koszalina, z dnia 14 listopada 2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie i przebudowie drogi gminnej ul. Granicznej w Koszalinie.

NIERUCHOMOŚCI OBJĘTE WNIOSKIEM według katastru nieruchomości:

·  Obręb ewidencyjny: 0008
Działki ewidencyjne nr: 12/1, 12/2, 30/3

·  Obręb ewidencyjny: 0055
Działki ewidencyjne nr: 227/4, 235/5, 235/10, 235/12, 235/22, 235/38, 235/51, 235/56, 235/59, 236/22, 236/23, 241/6 

Zgodnie z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że z zebranymi materiałami dotyczącymi tego postępowania, strony mogą się zapoznać w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 305 (tel. 094 34 88 774), od poniedziałku do piątku w godz. 900 do 1400. Co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań można wypowiedzieć się do dnia 31 grudnia 2024 r.

Zapoznanie się przez strony postępowania z zebranymi dokumentami dotyczącymi prowadzonego postępowania, ewentualnie wniesienie uwag i wyjaśnień w sprawie może nastąpić za pośrednictwem środków komunikacji zdalnej, w tym komunikacji elektronicznej (np. e-mail, telefonicznie).


Prezydent Miasta

Tomasz Sobieraj

Powiadom znajomego