ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W SPRAWIE KORONERA
Gmina Miasto Koszalin informuje, iż dokonano rozstrzygnięcia postępowania dot. procedury wyłonienia Wykonawcy na świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie miasta Koszalina, w przypadku gdy funkcjonariusz Policji będący w miejscu, w którym znajdują się zwłoki nie będzie mógł ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, sprawującego opiekę medyczną nad zmarłym lub lekarza leczącego chorego w ostatniej chorobie, zobowiązanego do stwierdzenia zgonu.
Postępowanie zostało przeprowadzone zgodnie z zapisami „Regulaminu udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy lub usługi w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, których wartość jest mniejsza niż 130.000 zł”.
W odpowiedzi na zamieszczone Zapytanie ofertowe złożona została jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu i wykluczeniu. Zamawiający – Gmina Miasto Koszalin wybrał ofertę złożoną przez :
CM Beta – Tarnowski, ul. Traugutta 31/3, 75-587 Koszalin
Umowa na realizację usługi zostanie podpisana z powyższym oferentem na 2024r.