W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W SPRAWIE KORONERA

Gmina Miasto Koszalin informuje, iż dokonano rozstrzygnięcia postępowania dot. procedury wyłonienia Wykonawcy  na świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie miasta Koszalina, w przypadku gdy funkcjonariusz Policji będący w miejscu, w którym znajdują się zwłoki nie będzie mógł ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, sprawującego opiekę medyczną nad zmarłym lub lekarza leczącego chorego w ostatniej chorobie, zobowiązanego do stwierdzenia zgonu. 

Postępowanie zostało przeprowadzone zgodnie z zapisami „Regulaminu udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy lub usługi w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, których wartość jest mniejsza niż 130.000 zł”. 

W odpowiedzi na zamieszczone Zapytanie ofertowe  złożona  została jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu i wykluczeniu. Zamawiający – Gmina Miasto Koszalin wybrał ofertę złożoną przez : 

CM Beta – Tarnowski, ul. Traugutta 31/3, 75-587 Koszalin

Umowa na realizację usługi zostanie podpisana z powyższym oferentem na 2024r. 

Powiadom znajomego