BZP-7.271.1.9.2023.JR
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | BZP-7.271.1.9.2023.JR |
Zamawiający | Urząd Miejski w Koszalinie |
Tryb zamówienia | tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP |
Rodzaj zamówienia | Dostawy |
Wartość zamówienia | od 130.000 zł do poniżej 215.000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy |
Czytaj:
"Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2"
na:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb01f91d-d91e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
1. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 331 040,23 zł w tym:
Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie: 166 545,33 zł,
Zadanie nr 2 - Dostawa papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie: 164 494,90 zł.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, a także adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb01f91d-d91e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b