BZP-6.271.1.29.2023.AP
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | BZP-6.271.1.29.2023.AP |
Zamawiający | Urząd Miejski w Koszalinie |
Tryb zamówienia | tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP |
Rodzaj zamówienia | Dostawy |
Wartość zamówienia | od 130.000 zł do poniżej 215.000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy |
Czytaj: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fa0f9f0-6cc7-11ee-9aa3-96d3b4440790
1) Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 434.093,27 zł
2) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, a także adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fa0f9f0-6cc7-11ee-9aa3-96d3b4440790