W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

BZP-7.271.1.28.2023.JR

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni Zespołu Szkół nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie dla potrzeb realizacji projektu pn. „Czas na KWALIFIKACJE” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-7.271.1.28.2023.JR
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia od 130.000 zł do poniżej 215.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
rozstrzygnięcie

Czytaj:
1) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3,

2) Informacja o unieważnieniu postępowania na Zadanie 4,

3) Informacja II o wyborze najkorzystniejszej oferty na Zadanie nr 1

na: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67c8258f-6bfa-11ee-a60c-9ec5599dddc1 

1. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 362936,40 zł, w tym:
1)  Zadanie nr 1 - Dostawa urządzeń mechanicznych: 198600,00 zł;
2)  Zadanie nr 2 - Dostawa mebli stalowych: 51458,28 zł;
3)  Zadanie nr 3 - Dostawa garnków, noży i drobnego sprzętu kuchennego: 63909,88 zł;
4)  Zadanie nr 4 - Dostawa drobnego sprzętu barmańskiego i kelnerskiego, szkła, sztućców i elementów zastawy: 48968,23 zł.

2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, a także adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia(link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67c8258f-6bfa-11ee-a60c-9ec5599dddc1 
 

 

Powiadom znajomego