BZP-8.271.1.30.2023.EM
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dostawa, wykonanie i pielęgnacja nasadzeń zastępczych 200 szt. drzew w związku z realizacją inwestycji p.n. „Budowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Prostej i przebudowa drogi gminnej ul. Księdza Jerzego Popiełuszki w Koszalinie” |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | BZP-8.271.1.30.2023.EM |
Zamawiający | Urząd Miejski w Koszalinie |
Tryb zamówienia | tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | od 130.000 zł do poniżej 215.000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy |
Czytaj: informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79745108-6f1b-11ee-9aa3-96d3b4440790
1) Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 351.000,00 zł.
2) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, a także adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79745108-6f1b-11ee-9aa3-96d3b4440790