BZP-9.271.1.13.2024.AN
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | BZP-9.271.1.13.2024.AN |
Zamawiający | Urząd Miejski w Koszalinie |
Tryb zamówienia | tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP |
Rodzaj zamówienia | Dostawy |
Wartość zamówienia | od 130.000 zł do poniżej 221.000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy |
Informacja II o wyborze najkorzystniejszej oferty - dotyczy Zadania nr 1 na:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f33e2-f6ff-11ee-8d01-6607a228ef1b
1) Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 234 594,13 zł, w tym:
Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie: 125 833,24 zł,
Zadanie nr 2 - Dostawa papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie: 108 760,89 zł.
2) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, a także adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f33e2-f6ff-11ee-8d01-6607a228ef1b
3) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f33e2-f6ff-11ee-8d01-6607a228ef1b
4) ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz przystąpieniu do powtórzenia czynności badania i oceny ofert - dotyczy Zadania nr 1 na:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f33e2-f6ff-11ee-8d01-6607a228ef1b