W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

BZP-9.271.1.13.2024.AN

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy BZP-9.271.1.13.2024.AN
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia od 130.000 zł do poniżej 221.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

1) Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 234 594,13 zł, w tym:

Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie: 125 833,24 zł,
Zadanie nr 2 - Dostawa papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie: 108 760,89 zł.

2) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, a także adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f33e2-f6ff-11ee-8d01-6607a228ef1b

3) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f33e2-f6ff-11ee-8d01-6607a228ef1b

4) ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz przystąpieniu do powtórzenia czynności badania i oceny ofert - dotyczy Zadania nr 1 na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f33e2-f6ff-11ee-8d01-6607a228ef1b





 

Powiadom znajomego