W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

BZP-6.271.1.15.2024.AP

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-6.271.1.15.2024.AP
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia od 221.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
rozstrzygnięcie

Czytaj:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 3 + Informacja o unieważnieniu postępowania - dotyczy Zadania nr 2 na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42a68327-142c-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 3 + Informacja o unieważnieniu postępowania - dotyczy Zadania nr 2 - korekta na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42a68327-142c-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

 

 

1)   Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 783.000,00 zł, w tym:

1.1) Zadanie nr 1 - Dostawa systemu logowania i raportowania, firewalla aplikacji webowych oraz systemu do zarządzania tożsamością użytkowników: 463.000,00 zł;
1.2) Zadanie nr 2 - Dostawa systemu bezpiecznego dostępu zdalnego z monitorowaniem sesji: 171.000,00 zł;
1.3) Zadanie nr 3 - Dostawa przełączników sieciowych: 149.000,00 zł.

2) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, a także adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42a68327-142c-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

 

Powiadom znajomego