W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

BZP-8.271.1.16.2024.EM

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-8.271.1.16.2024.EM
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia od 221.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
rozstrzygnięcie

Czytaj poniżej:

1)   Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1.469.655,00 zł, w tym:

1.1) Zadanie Nr 1 – Dostawa komputerów, monitorów i laptopów: 572.554,50 zł;
1.2) Zadanie Nr 2 – Dostawa tabletów: 26.875,50 zł;
1.3) Zadanie Nr 3 – Dostawa plotera: 59.655,00 zł;
1.4) Zadanie Nr 4 – Dostawa serwerów, macierzy, przełączników SAN, robota taśmowego, licencji na oprogramowanie MS DataCenter 2022, licencji na oprogramowanie Vmware Essentiall PLUS: 810.570,00 zł.

2) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, a także adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c7da998-1e75-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3) informacja o unieważnieniu postępowania - Zadanie Nr 1 na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c7da998-1e75-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

4) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie Nr 2 na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c7da998-1e75-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

5) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie Nr 4 na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c7da998-1e75-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

6) zawiadomienie o unieważnieniu czynności unieważnienia postępowania, odrzucenia oferty Wykonawcy oraz o przystąpieniu do powtórzenia czynności badania i oceny ofert - Zadanie Nr 1 na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c7da998-1e75-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

7) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie Nr 1 i Nr 3 na:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c7da998-1e75-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5



 

 

 

Powiadom znajomego