W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacja dla użytkowników wieczystych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, wykorzystywanych do prowadzenia działalności gospodarczej

 
PREZYDENT  MIASTA  KOSZALINA

informuje  o  możliwości  zgłoszenia wniesienia opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości  należnej Skarbowi Państwa za 2020 rok,  w pomniejszonej wysokości.

 

Podstawa:  

art. 15ja ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1842 ). 

Opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, wykorzystywanej do prowadzenia działalności gospodarczej, należna za 2020 r. od: przedsiębiorcy, organizacji pozarządowej, podmiotu, o którym mowa w ustawie  o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, oraz od państwowej osoby prawnej, u których wystąpił spadek obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19, podlega pomniejszeniu proporcjonalnie do liczby dni w tym roku, w których obowiązywał stan zagrożenia epidemicznego oraz stan epidemii z powodu COVID-19, pod warunkiem:

1) zgłoszenia wniesienia opłaty w pomniejszonej wysokości staroście/prezydentowi miasta na prawach powiatu, wykonującym zadania z zakresu administracji rządowej, przed upływem terminu płatności opłaty,

2) braku zaległości w regulowaniu zobowiązań podatkowych, składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Fundusz Pracy lub Fundusz Solidarnościowy do końca trzeciego kwartału 2019 r.

 

 

Termin:

Zgłoszenie należy wnieść pomiędzy 1 a 31 stycznia 2021 r.

 

 

Druk zgłoszenia oraz „Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc publiczną związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz jej skutków”:  do pobrania poniżej. 

 

Sposób załatwienia:  

- oświadczenie organu o spełnieniu przez zgłaszającego przesłanek do udzielenia wsparcia wraz z zaświadczeniem o udzieleniu pomocy publicznej,

- oświadczenie organu o nie spełnieniu przez zgłaszającego przesłanek do udzielenia wsparcia; od rozstrzygnięcia nie przysługuje odwołanie. 

 

Osoba do kontaktu - Wydział Nieruchomości:

Joanna Ostaszewska - tel. 94 348 88 18,  joanna.ostaszewska@um.koszalin.pl

Załącznik nr 1

Zgłoszenie wniesienia opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości należnej Skarbowi Państwa za 2020 rok, w pomniejszonej wysokości

Załącznik nr 2

Formularz info. przy ubieganiu się o pomoc publiczną związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz jej skutków

Powiadom znajomego