W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Koszalina o wydaniu decyzji zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na rozbudowę cmentarza komunalnego

Koszalin, dnia 29 sierpnia 2024 r.

A-I-8.6740.165.2024.AT

OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA KOSZALINA

Na podstawie 
- art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) oraz art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572),

informuję o wydaniu decyzji nr 168/2024 z dnia 29 sierpnia 2024 r. zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na rozbudowę cmentarza komunalnego. 

Inwestor: Gmina Miasto Koszalin, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin

Adres inwestycji: Koszalin, działka nr 74, obręb 0025.

Z treścią wydanej decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Wydziale Architektury i Urbanistyki, pokój nr 306. Ponadto, zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, treść decyzji została zamieszczona na Biuletynie Informacji Publicznej na okres 14 dni
– od 29 sierpnia 2024 r. do 12 września 2024 r.

Prowadząca sprawę – mgr inż. Anna Tkaczyk, pokój 305, tel. 94 34 88 774.

 


Z up. Prezydenta Miasta
Kierownik Referatu
Administracji Architektoniczno – Budowlanej

mgr inż. Anna Łuczak

 

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego