W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Koszalina o wydanej decyzji umarzającej postępowanie, sprawa znak: WS-II.6220.10.2023.RG

Na podstawie art. 85 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.), Prezydent Miasta Koszalina podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 11.05.2023 r.  na wniosek Inwestora Pana Krzysztofa Bicz oraz Pana Tomasza Bicz, reprezentowanych przez pełnomocnika Panią Paulinę Cichecką, wydana została decyzja (znak: WS-II-8.6220.10.2023.RG) umarzająca postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku mieszkalno-usługowego nr 5 z kondygnacją podziemną (w tym garażem podziemnym) wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, realizowanego na terenie działki nr 243/7 w obrębie 22 m. Koszalin. Pełna treść obwieszczenia oraz treść decyzji umarzającej postępowanie w załączniku poniżej. 

Powiadom znajomego