Zawiadomienie Prezydenta Miasta Koszalina o wydaniu decyzji zmieniającej decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, sprawa znak: WS-II-8.6220.29.2023.RG
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), Prezydent Miasta Koszalina zawiadamia strony postępowania o wydanej w dniu 10.04.2024r. decyzji zmieniającej ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 04.12.2018r. znak: WS-2.6220.24.2018.ŻF dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa hali produkcyjno-magazynowej z zapleczem socjalnym, urządzeniami budowlanymi i niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki nr 26 w obrębie ewidencyjnym 0007 przy ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 24 w Koszalinie”, na wniosek podmiotu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia ”KOSPEL” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Olchowa 1, 75-136 Koszalin, reprezentowanego przez pełnomocnika Panią Paulinę Cichecką. Pełna treść obwieszczenia oraz decyzji zmieniającej wraz z charakterystyką przedsięwzięcia w załączniku poniżej. Ponadto z treścią decyzji można zapoznać się w Wydziale Środowiska Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Adama Mickiewicza 26, piętro I, pok. 29, w godzinach przyjmowania klientów (po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu tel. 94 34 83 974): w poniedziałki w godz. 9:00 – 17:00 oraz od wtorku do piątku w godz. 8:00 – 14:30.