W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Debata nad raportem o stanie miasta za 2023 rok

Informacja w sprawie przedstawienia przez Prezydenta  Miasta Koszalina Raportu o  stanie  miasta Koszalina za 2023 rok oraz  możliwości zabrania głosu w debacie nad Raportem
Zgodnie z art. 28 aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  w dniu 28 maja 2024 r. Prezydent Miasta Koszalina przedłożył Radzie Miejskiej w Koszalinie Raport o stanie miasta Koszalina za 2023 rok. 

 

Z treścią Raportu można zapoznać się na stronach internetowych: 
a) Miasta Koszalina pod adresem: https://koszalin.pl/pl/node/10790/
b) Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Koszalinie pod adresem:  


 
Debata nad Raportem o stanie miasta Koszalina za 2023 rok odbędzie się na sesji Rady Miejskiej w Koszalinie w dniu 27 czerwca 2024 roku, w sali nr 300 Urzędu Miejskiego w Koszalinie przy ulicy Rynek Staromiejski 6-7.
Sesja rozpocznie się o godz. 9.00 a debata nad Raportem o stanie miasta Koszalina za 2023 rok zaplanowana została w punkcie 7 porządku obrad.    

 

Procedura debaty nad raportem o stanie miasta została określona w art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w § 36 Statutu Miasta Koszalina. 

 

W debacie nad Raportem, oprócz radnych, może wziąć udział 15 mieszkańców, którzy w okresie pomiędzy dniem opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej zawiadomienia o zwołaniu sesji a dniem poprzedzającym dzień sesji, na której ma być przedstawiany Raport tj. najpóźniej w dniu 26 czerwca 2024 r. złożą do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Koszalinie pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób. 

Mieszkańcom zostanie udzielony głos w debacie nad Raportem o stanie miasta Koszalina za 2023 rok wg kolejności zgłoszeń złożonych do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Koszalinie

 

Zgłoszenia do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Koszalinie należy złożyć w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Koszalinie (pok. nr 211, II piętro) w godzinach pracy Urzędu, najpóźniej w dniu 26 czerwca 2024 r.

Informacji dotyczących złożenia zgłoszenia udzielają pracownicy Biura Rady Miejskiej telefonicznie pod numerami:  94 34 88 639 lub 94 34 88 640 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej - adres: magdalena.gorgol@um.koszalin.pl


 

Rekomendowany wzór zgłoszenia oraz pozostałe informacje dotyczące debaty nad Raportem o stanie miasta Koszalina za 2023 rok znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Koszalinie w zakładce „Rada Miejska” w kategorii „Debata nad Raportem o stanie miasta za 2023 rok”. 
  

 

                                                                                                                                                               Przewodniczący Rady Miejskiej 
                                                                                                                                                                                     Artur Wezgraj

Załączniki

Powiadom znajomego