Debata nad raportem o stanie miasta za 2023 rok
Z treścią Raportu można zapoznać się na stronach internetowych:
a) Miasta Koszalina pod adresem: https://koszalin.pl/pl/node/10790/
Debata nad Raportem o stanie miasta Koszalina za 2023 rok odbędzie się na sesji Rady Miejskiej w Koszalinie w dniu 27 czerwca 2024 roku, w sali nr 300 Urzędu Miejskiego w Koszalinie przy ulicy Rynek Staromiejski 6-7.
Procedura debaty nad raportem o stanie miasta została określona w art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w § 36 Statutu Miasta Koszalina.
W debacie nad Raportem, oprócz radnych, może wziąć udział 15 mieszkańców, którzy w okresie pomiędzy dniem opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej zawiadomienia o zwołaniu sesji a dniem poprzedzającym dzień sesji, na której ma być przedstawiany Raport tj. najpóźniej w dniu 26 czerwca 2024 r. złożą do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Koszalinie pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób.
Mieszkańcom zostanie udzielony głos w debacie nad Raportem o stanie miasta Koszalina za 2023 rok wg kolejności zgłoszeń złożonych do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Koszalinie
Zgłoszenia do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Koszalinie należy złożyć w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Koszalinie (pok. nr 211, II piętro) w godzinach pracy Urzędu, najpóźniej w dniu 26 czerwca 2024 r.
Informacji dotyczących złożenia zgłoszenia udzielają pracownicy Biura Rady Miejskiej telefonicznie pod numerami: 94 34 88 639 lub 94 34 88 640 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej - adres: magdalena.gorgol@um.koszalin.pl
Rekomendowany wzór zgłoszenia oraz pozostałe informacje dotyczące debaty nad Raportem o stanie miasta Koszalina za 2023 rok znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Koszalinie w zakładce „Rada Miejska” w kategorii „Debata nad Raportem o stanie miasta za 2023 rok”.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Artur Wezgraj