W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Upoważnienie Nr 13/22 z dnia 24 stycznia 2022 r.

dla Geodety Miejskiego Dyrektora Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru

Upoważnienie do:

1) prowadzenia, gromadzenia i udostępniania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej oraz wydawania w moim imieniu decyzji administracyjnych i podpisywania w moim imieniu wszelkich dokumentów związanych z:
a) wykonywaniem zadań wymienionych w art. 7d ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
b) rozgraniczaniem nieruchomości (art. 29 ust. 3, art. 31 ust. 1 i art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.),
c) zatwierdzaniem podziałów geodezyjnych nieruchomości (art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.),
d) wykonywaniem zadań wymienionych w ustawie z dnia 03 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1326 z późn. zm.) w zakresie wyłączania gruntów z produkcji rolniczej lub leśnej, w tym uzgadniania projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz podpisywania w moim imieniu wszelkich dokumentów z tym związanych,

2) załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej związanych z realizacją zadań wymienionych w art. 47a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.) i podpisywania w moim imieniu wszelkich dokumentów z tym związanych,

3)zawiadamiania Sądu Rejonowego w Koszalinie, Wydział Ksiąg Wieczystych o zmianach w zakresie oznaczania nieruchomości (art. 27 ustawy z dnia 06 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece Dz. U. z 2019 r. poz. 2204),

4) udostępniania informacji poprzez świadczenie usług, o których mowa w art. 9 ustawy z dnia 04 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214) - w związku z art. 24 ust. 3 pkt 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.),

5) dysponowania środkami znajdującymi się w dyspozycji Wydziału, w tym do podpisywania dokumentacji finansowo-księgowej, stanowiącej podstawę realizacji wydatków budżetowych w sprawach związanych z realizacją zadań Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru,

6) załatwiania w moim imieniu spraw, a w szczególności do wydawania decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń, a także do poświadczania za zgodność odpisów dokumentów przedstawianych przez stronę na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem.

 

 

 

Powiadom znajomego