W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej

XML
Przedmiot wniosku: Wydane decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach dla działek położonych do 500 m od działki 204/1 obręb Niekłonice, Gmina Świeszyno; najbliższe tereny ochrony akustycznej
Przedmiot wniosku Wydane decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach dla działek położonych do 500 m od działki 204/1 obręb Niekłonice, Gmina Świeszyno; najbliższe tereny ochrony akustycznej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 141/2022
Status w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku: Lista zarejestrowanych w Koszalinie przedsiębiorstw z podziałem na branże w jakiej działają, lista 50 największych podatników CIT w Koszalinie
Przedmiot wniosku Lista zarejestrowanych w Koszalinie przedsiębiorstw z podziałem na branże w jakiej działają, lista 50 największych podatników CIT w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 140/2022
Status w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku: Farmy wiatrowe lub pojedyncze turbiny wiatrowe, które uzyskały pozwolenie na budowę w powiecie koszalińskim
Przedmiot wniosku Farmy wiatrowe lub pojedyncze turbiny wiatrowe, które uzyskały pozwolenie na budowę w powiecie koszalińskim
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 139/2022
Status w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku: Realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w gminie
Przedmiot wniosku Realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w gminie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 138/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykonanie umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego pn.: "Zakup, dostawa i montaż na terenie miasta Koszalina fabrycznie nowych pojemników półpodziemnych na odpady komunalne segregowane oraz zmieszane"
Przedmiot wniosku Wykonanie umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego pn.: "Zakup, dostawa i montaż na terenie miasta Koszalina fabrycznie nowych pojemników półpodziemnych na odpady komunalne segregowane oraz zmieszane"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 137/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Diagnoza bezpieczeństwa w ramach Konkursu Cyfrowa Gmina
Przedmiot wniosku Diagnoza bezpieczeństwa w ramach Konkursu Cyfrowa Gmina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Informatyki
Data wpływu
Numer PP 136/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Czynności podejmowane przez Miasto w celu promocji krwiodawstwa w latach 2021-2022, przeznaczone fundusze na ten cel
Przedmiot wniosku Czynności podejmowane przez Miasto w celu promocji krwiodawstwa w latach 2021-2022, przeznaczone fundusze na ten cel
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 135/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Ocena funkcjonowania Gminnych Centrów Usług Wspólnych
Przedmiot wniosku Ankieta: Ocena funkcjonowania Gminnych Centrów Usług Wspólnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 134/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane od 2014 r. decyzje o pozwoleniu na budowę w zakresie inwestycji na działce nr 138/2 KW nr KO1K/27269/5 oraz budynków lub budowli na tej nieruchomości
Przedmiot wniosku Wydane od 2014 r. decyzje o pozwoleniu na budowę w zakresie inwestycji na działce nr 138/2 KW nr KO1K/27269/5 oraz budynków lub budowli na tej nieruchomości
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 133/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia zgłoszenia zbioru danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej do Ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych
Przedmiot wniosku Kopia zgłoszenia zbioru danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej do Ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 132/2022
Status udzielono informacji