W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Rejestr umów nieruchomości będących własnością gminy, pozostających w użytkowaniu wieczystym podmiotów prywatno-prawnych, komercyjnych
Przedmiot wniosku Rejestr umów nieruchomości będących własnością gminy, pozostających w użytkowaniu wieczystym podmiotów prywatno-prawnych, komercyjnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 214/2024
Status w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku : Informacje w sprawie interwencji w dniu 17.11.2024 r. dotyczącej ul. Rekreacyjnej
Przedmiot wniosku Informacje w sprawie interwencji w dniu 17.11.2024 r. dotyczącej ul. Rekreacyjnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Straż Miejska
Data wpływu
Numer PP 213/2024
Status w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku : Przebudowa ul. Promowej w Jamnie
Przedmiot wniosku Przebudowa ul. Promowej w Jamnie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 212/2024
Status w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku : Liczba sporządzonych testamentów w trybie artykułu 951 kodeksu cywilnego
Przedmiot wniosku Liczba sporządzonych testamentów w trybie artykułu 951 kodeksu cywilnego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 211/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Szkolenia członków Komisji ds. Rozwiązywanie Problemów Alkoholowych i Zespołu Interdyscyplinarnego w latach 2022-2024 płatne z budżetu Miasta
Przedmiot wniosku Szkolenia członków Komisji ds. Rozwiązywanie Problemów Alkoholowych i Zespołu Interdyscyplinarnego w latach 2022-2024 płatne z budżetu Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 210/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Termin naprawy studzienek przy ul. Kościuszki, pofałdowań powierzchni od ul. Władysława IV do wiaduktu, przebudowy drogi od węzła S6 do Jamna
Przedmiot wniosku Termin naprawy studzienek przy ul. Kościuszki, pofałdowań powierzchni od ul. Władysława IV do wiaduktu, przebudowy drogi od węzła S6 do Jamna
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 209/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Realizacja zadań w obszarze polityki oświatowej
Przedmiot wniosku Realizacja zadań w obszarze polityki oświatowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 208/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje o wydanych decyzjach o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o warunkach zabudowy oraz procedowanych postępowań dla farm fotowoltaicznych, wiatrowych i magazynów energii
Przedmiot wniosku Informacje o wydanych decyzjach o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o warunkach zabudowy oraz procedowanych postępowań dla farm fotowoltaicznych, wiatrowych i magazynów energii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 207/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Projekt planu ogólnego
Przedmiot wniosku Projekt planu ogólnego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 206/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane teleadresowe Ośrodków Zbiorowego Zakwaterowania (OZZ), w których przebywają uchodźcy z Ukrainy
Przedmiot wniosku Dane teleadresowe Ośrodków Zbiorowego Zakwaterowania (OZZ), w których przebywają uchodźcy z Ukrainy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 205/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Termin wygaśnięcia gwarancji firmy SKANSKA S.A. z siedzibą w Warszawie, wykonawcy nawierzchni w pasie drogowym ul. Połczyńskiej
Przedmiot wniosku Termin wygaśnięcia gwarancji firmy SKANSKA S.A. z siedzibą w Warszawie, wykonawcy nawierzchni w pasie drogowym ul. Połczyńskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 204/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dostosowanie do wymogów ustawowych usługi WMS dotyczącej zbioru ewidencji gruntów i budynków poprzez usunięcie informacji o numerze księgi wieczystej
Przedmiot wniosku Dostosowanie do wymogów ustawowych usługi WMS dotyczącej zbioru ewidencji gruntów i budynków poprzez usunięcie informacji o numerze księgi wieczystej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 203/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Krajowe Badanie Oczyszczalni Ścieków 2024
Przedmiot wniosku Krajowe Badanie Oczyszczalni Ścieków 2024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 202/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Procedura zgłoszeń wewnętrznych i zewnętrznych dotycząca naruszeń prawa, o których mowa w ustawie o ochronie sygnalistów
Przedmiot wniosku Procedura zgłoszeń wewnętrznych i zewnętrznych dotycząca naruszeń prawa, o których mowa w ustawie o ochronie sygnalistów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 201/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Koszty związane z transportem publicznym w 2023 r.
Przedmiot wniosku Koszty związane z transportem publicznym w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska
Data wpływu
Numer PP 200/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wskazanie miejsc parkingowych w związku z planowanym zbyciem działki przy ul. Władysława IV i M. Wańkowicza
Przedmiot wniosku Wskazanie miejsc parkingowych w związku z planowanym zbyciem działki przy ul. Władysława IV i M. Wańkowicza
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 199/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonane w latach 2019-2024 oraz zaplanowane projekty modernizacji przestrzeni publicznej na terenie Osiedla Bukowe
Przedmiot wniosku Wykonane w latach 2019-2024 oraz zaplanowane projekty modernizacji przestrzeni publicznej na terenie Osiedla Bukowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 198/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba mieszkańców z podziałem na wiek, liczba gospodarstw domowych, spis ilościowy małej architektury na terenie Osiedla Bukowe
Przedmiot wniosku Liczba mieszkańców z podziałem na wiek, liczba gospodarstw domowych, spis ilościowy małej architektury na terenie Osiedla Bukowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 197/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Koszty związane z rozpoczęciem produkcji oraz z prowadzeniem podcastu „Mówi Koszalin”
Przedmiot wniosku Koszty związane z rozpoczęciem produkcji oraz z prowadzeniem podcastu „Mówi Koszalin”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Gabinet Prezydenta
Data wpływu
Numer PP 196/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba wydanych decyzji o skierowaniu kierowcy na badania lekarskie do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w latach 2015-2023
Przedmiot wniosku Liczba wydanych decyzji o skierowaniu kierowcy na badania lekarskie do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w latach 2015-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 195/2024
Status udzielono informacji