W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Rejestr umów nieruchomości będących własnością gminy, pozostających w użytkowaniu wieczystym podmiotów prywatno-prawnych, komercyjnych
Przedmiot wniosku Rejestr umów nieruchomości będących własnością gminy, pozostających w użytkowaniu wieczystym podmiotów prywatno-prawnych, komercyjnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 214/2024
Status w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku : Informacje w sprawie interwencji w dniu 17.11.2024 r. dotyczącej ul. Rekreacyjnej
Przedmiot wniosku Informacje w sprawie interwencji w dniu 17.11.2024 r. dotyczącej ul. Rekreacyjnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Straż Miejska
Data wpływu
Numer PP 213/2024
Status w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku : Przebudowa ul. Promowej w Jamnie
Przedmiot wniosku Przebudowa ul. Promowej w Jamnie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 212/2024
Status w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku : Liczba sporządzonych testamentów w trybie artykułu 951 kodeksu cywilnego
Przedmiot wniosku Liczba sporządzonych testamentów w trybie artykułu 951 kodeksu cywilnego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 211/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Szkolenia członków Komisji ds. Rozwiązywanie Problemów Alkoholowych i Zespołu Interdyscyplinarnego w latach 2022-2024 płatne z budżetu Miasta
Przedmiot wniosku Szkolenia członków Komisji ds. Rozwiązywanie Problemów Alkoholowych i Zespołu Interdyscyplinarnego w latach 2022-2024 płatne z budżetu Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 210/2024
Status udzielono informacji