W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Liczba interwencji Straży Miejskiej w roku 2023 zakończonych pouczeniem, karą grzywny, skierowaniem wniosku do sądu o ukaranie
Przedmiot wniosku Liczba interwencji Straży Miejskiej w roku 2023 zakończonych pouczeniem, karą grzywny, skierowaniem wniosku do sądu o ukaranie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Straż Miejska
Data wpływu
Numer PP 76/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Budżet Miasta Koszalina za 2023 r.
Przedmiot wniosku Budżet Miasta Koszalina za 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 75/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Populacja szopów w Koszalinie w latach 2018-2023, działania podjęte w celu zarządzania populacją
Przedmiot wniosku Populacja szopów w Koszalinie w latach 2018-2023, działania podjęte w celu zarządzania populacją
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 74/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba domów o powierzchni do 70 m2 wybudowanych w roku 2023: w procedurze pozwolenia na budowę oraz w procedurze zgłoszenia
Przedmiot wniosku Liczba domów o powierzchni do 70 m2 wybudowanych w roku 2023: w procedurze pozwolenia na budowę oraz w procedurze zgłoszenia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 73/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Udostępnienie zbioru danych przestrzennych dla planu ogólnego gminy w postaci podpisanego pliku GML
Przedmiot wniosku Udostępnienie zbioru danych przestrzennych dla planu ogólnego gminy w postaci podpisanego pliku GML
Rodzaj wniosek o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 2/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych, płace zasadnicze na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych
Przedmiot wniosku Liczba zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych, płace zasadnicze na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 72/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba kastracji wykonanych na kotach bezdomnych w roku 2023
Przedmiot wniosku Liczba kastracji wykonanych na kotach bezdomnych w roku 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 71/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba interwencji wobec nietrzeźwych w 2023 r. liczba nałożonych mandatów, pouczeń, doprowadzeń do izby wytrzeźwień
Przedmiot wniosku Liczba interwencji wobec nietrzeźwych w 2023 r. liczba nałożonych mandatów, pouczeń, doprowadzeń do izby wytrzeźwień
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Straż Miejska
Data wpływu
Numer PP 70/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 69/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Strategie Rozwoju Miasta
Przedmiot wniosku Ankieta: Strategie Rozwoju Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 68/2024
Status udzielono informacji