W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Plany w zakresie wdrożenia strefy czystego transportu
Przedmiot wniosku Plany w zakresie wdrożenia strefy czystego transportu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 128/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pozwolenie na budowę, projekt budowlany, zagospodarowanie terenu i architektoniczno-budowlany wraz z decyzją pozwolenia na budowę obiektów zlokalizowanych na działce nr 31/9 obr. ewid. 0007 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę, projekt budowlany, zagospodarowanie terenu i architektoniczno-budowlany wraz z decyzją pozwolenia na budowę obiektów zlokalizowanych na działce nr 31/9 obr. ewid. 0007 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 127/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Stan ludności poszczególnych ulic Miasta Koszalin na dzień 31.12.2021 r.
Przedmiot wniosku Stan ludności poszczególnych ulic Miasta Koszalin na dzień 31.12.2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 126/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane i procedowane decyzje środowiskowe na farmy fotowoltaiczne w gminie w okresie od 01 sierpnia 2021 r.
Przedmiot wniosku Wydane i procedowane decyzje środowiskowe na farmy fotowoltaiczne w gminie w okresie od 01 sierpnia 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 125/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 124/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Karta Mieszkańca Koszalina
Przedmiot wniosku Karta Mieszkańca Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 123/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Gmina jako strona postępowania sądowego o zapłatę z tytułu niedofinansowania zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, kierowanego przeciwko Skarbowi Państwa/ właściwemu Wojewodzie
Przedmiot wniosku Gmina jako strona postępowania sądowego o zapłatę z tytułu niedofinansowania zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, kierowanego przeciwko Skarbowi Państwa/ właściwemu Wojewodzie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 122/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane decyzje ustalające lokalizację inwestycji celu publicznego, decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ,,specustawy drogowej”, decyzje w trybie tzw. specustaw dla nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1479/29 obr. ewid. 0019
Przedmiot wniosku Wydane decyzje ustalające lokalizację inwestycji celu publicznego, decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ,,specustawy drogowej”, decyzje w trybie tzw. specustaw dla nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1479/29 obr. ewid. 0019
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 121/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Status konserwatorski nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1479/29 obr. ewid. 0019
Przedmiot wniosku Status konserwatorski nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1479/29 obr. ewid. 0019
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 120/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Położenie nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1479/29 obr. ewid. 0019 względem obszaru lokalizacji i budowy elektrowni wiatrowych w myśl ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych
Przedmiot wniosku Położenie nieruchomości oznaczonej jako działka nr 1479/29 obr. ewid. 0019 względem obszaru lokalizacji i budowy elektrowni wiatrowych w myśl ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 119/2022
Status udzielono informacji