Upoważnienie Nr 14/22 z dnia 24 stycznia 2022 r.
dla Kierownika Referatu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Upoważnienie do:
1) wydawania decyzji administracyjnych oraz załatwiania w moim imieniu spraw, a w szczególności:
a) o odmowie przyjęcia dokumentacji do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
b) dotyczących ustalenia wysokości opłaty za udostępnianie materiałów zasobu, w przypadku sporu dotyczącego zakresu udostępnianych materiałów lub wysokości należnej opłaty,
c) z zakresu ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów, ochrony gruntów rolnych i leśnych,
2) prowadzenia i udostępniania powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
3) prowadzenia i udostępniania danych zawartych w ewidencji miejscowości ulic i adresów,
4) wyznaczania sposobu, terminu i miejsca przeprowadzania narad koordynacyjnych oraz pełnienia funkcji Przewodniczącego Narad Koordynacyjnych i podpisywania dokumentów związanych z procesem koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
5) podpisywania w moim imieniu:
a) zawiadomień o dokonanych zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków,
b) dokumentów określających wysokość należnej opłaty z tytułu udostępniania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz licencji dotyczącej uprawnienia podmiotu do możliwości wykorzystania udostępnionych mu materiałów zasobu,
c) przyjmowania wyników zgłoszonych prac geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opatrywania klauzulą urzędową dokumentów i materiałów przeznaczonych dla podmiotu, na rzecz którego wykonawca prac geodezyjnych wykonywał pracę geodezyjną,
d) weryfikacji wyników zgłoszonych prac geodezyjnych, poprzedzającej ich przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wraz z podpisywaniem dokumentów potwierdzających wynik tej weryfikacji,
e) wniosków o przeprowadzenie postępowania w celu ustalenia i ukarania sprawcy zniszczenia, uszkodzenia znaków geodezyjnych podlegających ochronie,
f) zatwierdzania projektów osnów szczegółowych,
g) podpisywania dokumentacji finansowo-księgowej, stanowiącej podstawę realizacji wydatków budżetowych w sprawach związanych z realizacją zadań Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru,
h) zawiadomień o braku obowiązku wyłączania gruntu z produkcji rolniczej lub leśnej,
i) zawiadomień o oznaczeniu nieruchomości numerem porządkowym,
j) zaświadczeń o istniejącym numerze porządkowym,
k) zawiadomień do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Koszalinie o zmianie oznaczenia nieruchomości na podstawie danych z ewidencji gruntów i budynków,
l) zaświadczeń o niefigurowaniu podmiotu w ewidencji gruntów i budynków.
W zakresie pkt 1 lit. c, pkt 3, pkt 5 lit. h-l upoważnienie obowiązuje podczas łącznej nieobecności Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu Geodezji i Katastru, natomiast w zakresie pkt 5 lit. g podczas nieobecności Dyrektora Wydziału.
W zakresie pkt 4 upoważnienie obowiązuje podczas nieobecności pracowników upoważnionych do pełnienia funkcji Przewodniczącego Narad Koordynacyjnych i wyznaczania sposobu, terminu i miejsca przeprowadzania narad koordynacyjnych.