W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Upoważnienie Nr 21/23 z dnia 31 maja 2023 r.

dla Dyrektora Wydziału Spraw Obywatelskich

Upoważnienie do załatwiania spraw, a w szczególności do: 
1.   Wydawania decyzji administracyjnych oraz postanowień dotyczących:1) wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub  czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się,
2) zameldowania na pobyt stały lub czasowy,
3) anulowania czynności materialno-technicznej w postaci wpisu o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy,
4) odmowy udostępniania danych osobowych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL- na zasadach określonych w ustawie o ewidencji ludności,
5) odmowy udostępniania danych osobowych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi – na zasadach określonych w ustawie o dowodach osobistych, 
6) wpisu do rejestru wyborców,
7) reklamacji na nieprawidłowości w rejestrze wyborców,
8)  zgromadzeń publicznych, 
2. Przeprowadzania czynności związanych z wykonywaniem obowiązku obrony ojczyzny oraz współdziałania z organami wojskowymi i gminami w tym zakresie.
3. Współdziałania z jednostkami organizacyjnymi, Wojewodą Zachodniopomorskim, ministrem właściwym do spraw administracji publicznej oraz z gminami w zakresie ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności oraz ustawy z dnia 06 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
4. Wydawania zaświadczeń z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi. 
5. Prowadzenia postępowań administracyjnych w zakresie wydawania lub odmowy udostępniania danych osobowych z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.
6. Udostępniania danych osobowych z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.  
7. Wydawania postanowień i zawiadomień na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

 

 

Powiadom znajomego