W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Upoważnienie 48/23 z dnia 24 sierpnia 2023 r.

dla Głównego Specjalisty w Wydziale Spraw Obywatelskich

Upoważnienie do załatwiania spraw, a w szczególności do:
1.  Wydawania decyzji administracyjnych dotyczących:
1)  ujęcia lub odmowy ujęcia w stałym obwodzie głosowania (art. 20 § 1 i § 4),
2)  reklamacji na nieprawidłowości w CRW (art. 22),
3)  reklamacji w sprawach nieprawidłowości sporządzenia spisów wyborców (art. 37).

2.  Wykonywania czynności dotyczących Centralnego Rejestru Wyborców (CRW):
1)    dostępu do CRW (art. 18 § 8),
2)    sprawdzania posiadania prawa wybierania (art. 18 § 9),
3)    aktualizacji danych zgromadzonych w CRW (art. 18 § 10),
4)    wprowadzania danych do CRW (art. 18b § 1 i § 2),
5)   przyjmowania wniosków w sprawie ujęcia w części A i B wyborcy stale zamieszkałego na terenie gminy, skreślenia tego wyborcy, wyjaśniania rozbieżności danych we wniosku z danymi w rejestrze PESEL (art. 19 § 3, 19a § 1, § 6 i § 9),
6) sprawdzania czy osoba wnosząca wniosek o wpisanie do rejestru wyborców spełnia warunki stałego zamieszkania pod adresem wskazanym we wniosku  (art. 20 § 2 i § 3), 
7) przyjmowania i rozpatrywania reklamacji na nieprawidłowości w CRW (art. 22),
8)  sporządzania i aktualizowania spisów wyborców (art. 26 § 2),
9)  przyjmowania wniosków od wyborców oraz wyborców niepełnosprawnych w sprawie zmiany miejsca głosowania w danych wyborach (art. 28  § 1 i art. 28a § 1),
10) sporządzania spisów wyborców stanowiących odrębne obwody głosowania, przyjmowania wykazów osób z jednostek stanowiących odrębne obwody głosowania (art. 29 § 1 i § 3),
11) przyjmowania wniosków i wydawania zaświadczeń o prawie do głosowania w miejscu pobytu w dniu wyborów (art. 32),
12) udostępniania osobie jej danych przetworzonych w CRW, przetwarzanych w spisie wyborców (art. 36 § 5 pkt. 2 i § 10),
13)  przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w sprawach nieprawidłowości sporządzania spisów wyborców (art. 37),
14) przyjmowania wniosków, sporządzania oraz cofania aktów pełnomocnictwa w wyborach (art. 56,57 i 58), 
15) przekazywania Państwowej Komisji Wyborczej informacji i udostępniania dokumentów niezbędnych do wykonywania czynności wynikających z nadzoru nad aktualizowaniem danych zgormadzonych w CRW oraz sporządzaniem spisów wyborców (art. 165 § 1),
16) realizowanie zaleceń wynikających z kontroli aktualizowania danych zgromadzonych w CRW i sporządzania spisów wyborców (art. 165 § 3)

oraz na podstawie art. 9 ust. 8a ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 851 z późn. zm.) - do przyjmowania wniosków o zmianę miejsca głosowania oraz wydawania zaświadczeń o prawie do głosowania osobom uprawnionym do udziału w referendum ogólnokrajowym.

Powiadom znajomego