W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Upoważnienie 4/2020 z dnia 11 lutego 2020 r.

dla Inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Koszalinie

Upoważnienie do załatwiania spraw oraz wykonywania następujących czynności: 

1) prowadzenia postępowań administracyjnych i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dowodów osobistych (art. 32 oraz art. 52),

2) przyjmowania zgłoszeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego i wydawania zaświadczeń w tej sprawie w postaci papierowej i elektronicznej, 

3) unieważniania dowodu osobistego,

4) przekazywania niezwłocznie wystawcy dowodu osobistego znalezionego dokumentu,

5) przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego w postaci papierowej i elektronicznej,

6) wydawania dowodów osobistych w ramach decyzji materialno – technicznych dotyczących wydawania dowodów osobistych,

7) przekazywania ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych danych dotyczących złożonych wniosków o wydanie dowodu osobistego - na bezpiecznym informatycznym nośniku danych – w przypadku braku bezpośredniego dostępu do systemu Rejestru Dowodów Osobistych,

8) przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego poza siedzibą organu gminy (art. 26 ust. 1),

9) przekazywania posiadaczowi dowodu osobistego kodu PUK umożliwiającego odblokowanie certyfikatu  identyfikacji  i  uwierzytelniania  oraz  certyfikatu  podpisu  osobistego  (art. 30 ust. 1a pkt. 2), 

10) wydawania dowodów osobistych w miejscu pobytu wnioskodawcy, który złożył wniosek w formie dokumentu elektronicznego (art. 30 ust. 3 pkt. 6),

11) przyjmowania zgłoszeń (w postaci papierowej i elektronicznej) o zawieszeniu lub cofnięciu zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego,

12) wydawania zaświadczeń (w postaci papierowej i elektronicznej) o zawieszeniu lub cofnięciu zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego,

13) przekazywania ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych dowodów osobistych podlegających zniszczeniu (art. 53b),

14) wprowadzania danych gromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych bezpośrednio w czasie rzeczywistym do tego Rejestru,

15) wydawania w formie pisemnej lub dokumentu elektronicznego zaświadczeń zawierających pełny opis danych osoby z Rejestru Dowodów Osobistych (art. 63).


Powiadom znajomego