Upoważnienie 9/2020 z dnia 18 marca 2020 r.
dla Kierownika Referatu Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Upoważnienie do wydawania decyzji administracyjnych oraz załatwiania spraw, a w szczególności:
1) o odmowie przyjęcia dokumentacji do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
2) dotyczących ustalenia wysokości opłaty za udostępnianie materiałów zasobu, w przypadku sporu dotyczącego zakresu udostępnianych materiałów lub wysokości należnej opłaty,
3) z zakresu ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów, ochrony gruntów rolnych i leśnych.
oraz do podpisywania
1) wypisów, wyrysów oraz wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów,
2) zawiadomień o dokonanych zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków,
3) dokumentów związanych z gromadzeniem i prowadzeniem i udostępnianiem Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, w tym protokołów weryfikacji zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych,
4) wniosków o przeprowadzenie postępowania w celu ustalenia i ukarania sprawcy zniszczenia, uszkodzenia znaków geodezyjnych podlegających ochronie,
5) zatwierdzania projektów osnów szczegółowych,
6) zawiadomień o braku obowiązku wyłączania gruntu z produkcji rolniczej lub leśnej,
7) zawiadomień o oznaczeniu nieruchomości numerem porządkowym,
8) zaświadczeń o istniejącym numerze porządkowym,
9) zawiadomień do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Koszalinie o zmianie oznaczenia nieruchomości na podstawie danych z ewidencji gruntów i budynków,
10) zaświadczeń o niefigurowaniu podmiotu w ewidencji gruntów i budynków,
11) dokumentacji finansowo-księgowej, stanowiącej podstawę realizacji wydatków budżetowych w sprawach związanych z realizacją zadań Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.
W zakresie pkt I ppkt 3 oraz pkt II ppkt 7 – 11 upoważnienie obowiązuje podczas łącznej nieobecności Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu Geodezji i Katastru.