Cofnięcie upoważnienia Nr 12/2021 z dnia 26 marca 2021 r.
dla Pomocy administracyjnej w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie
Cofnięcie upoważnienia Nr OA-I-2.0052.3.2021.AN z dnia 03 lutego 2021 r. do:
1) podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych oraz wydawania decyzji administracyjnych w tych sprawach na podstawie art. 8b ustawy z dnia 07 września 2007 r.
o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2020 roku poz. 808 z późn. zm.),
2) prowadzenia postępowań w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego na podstawie art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 07 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 808 z późn. zm.),
3) prowadzenia postępowań w sprawach świadczeń rodzinnych na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 111),
4) prowadzenia postępowań w sprawach ustalenia prawa do zasiłków dla opiekunów
na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 111) - w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 04 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1297),
5) prowadzenia postępowań w sprawach jednorazowego świadczenia na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 111) – w związku z art. 10 ust. 13 ustawy z dnia 04 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (Dz. U. z 2020 r. poz. 1329),
6) prowadzenia postępowań w sprawach świadczeń wychowawczych na podstawie art. 10 ust. 2 - w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2019 r. poz. 2407),
7) prowadzenia postępowań w sprawach świadczenia dobry start na podstawie § 8 ust. 3 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz. U. z 2018 r. poz. 1061 z późn. zm.).