Upoważnienie Nr 47/21 z dnia 09 sierpnia 2021 r.
dla Inspektora w Wydziale Komunikacji
Upoważnienie do załatwiania spraw i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach:
1) podejmowania czynności mających na celu ustalenie właściciela pojazdu zgodnie z dyspozycją usunięcia pojazdu wydaną przez Policję i Straż Miejską,
2) pisemnego powiadamiania o usunięciu pojazdu oraz o skutkach nieodebrania pojazdu w terminie określonym w art. 50 ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym i każdorazowej konieczności uiszczenia należności za jego usunięcie,
3) przekazywania pojazdów, których właścicielem stało się Miasto Koszalin, do przedsiębiorcy prowadzącego stację demontażu pojazdów lub przedsiębiorcy prowadzącego punkt zbierania pojazdów,
4) składania wniosków do właściwych organów o wyrejestrowanie pojazdów z powodu demontażu oraz podpisywania decyzji o wyrejestrowaniu pojazdów będących własnością Miasta Koszalina,
5) udzielania, zwracania po zawieszeniu lub zmiany licencji i wypisów na wykonywanie transportu drogowego osób i rzeczy oraz zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego,
6) wydawania zaświadczeń i wypisów z zaświadczeń na przewozy drogowe osób i rzeczy na potrzeby własne,
7) kontroli przedsiębiorców w zakresie spełnienia wymogów będących podstawą do wydawania dokumentów określonych w pkt 5-6.