W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Petycja 3/2024 w sprawie poprawy nawierzchni drogowej ulic Gwiezdnej i Błękitnej w Koszalinie

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Przedmiot petycji Petycja 3/2024 w sprawie poprawy nawierzchni drogowej ulic Gwiezdnej i Błękitnej w Koszalinie
Numer petycji 3/2024
Kategoria prezydent miasta
Podmiot wnoszący Mieszkańcy ulic Gwiezdnej i Błękitnej w Koszalinie
Data złożenia
Status załatwione

Dane podmiotów w interesie których wnoszona jest petycja:
Mieszkańcy i użytkownicy nieruchomości położonych przy ulicach Gwiezdnej i Błękitnej w Koszalinie


Treść petycji: 
Skan petycji do pobrania poniżej


Komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego rozpatrująca petycję:
Wydział Gospodarki Komunalnej


Przewidywany termin udzielenia odpowiedzi
05 maja 2024 r.


Sposób rozpatrzenia petycji:
Pismem z dnia 06.03.2024r. znak OA-III-1.152.3.2024.MCz udzielono odpowiedzi na petycję. Petycja zasadna

Skan odpowiedzi na petycję do pobrania poniżej

Załączniki

Powiadom znajomego