W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

BZP-7.271.1.27.2022.JR

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie wielobranżowej koncepcji zagospodarowania pasów drogowych ulic dla terenów położonych w rejonie Wodnej Doliny przy ul. abp. Józefa Teodorowicza oraz w pobliżu ul. Opalowej
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pzp
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia od 130.000 zł do poniżej 215.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
rozstrzygnięcie

Czytaj załącznik: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

1) Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 349 320,00 zł


2) LINK DO POSTĘPOWANIA na miniPortalu:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/037f2b72-36bf-4265-9e3d-61c36fceff45 

Załączniki

SWZ docx, 94 kB

Powiadom znajomego