Podstawowe zadania Pełnomocnika ds. Zarządzania Jakością
Załącznik Nr 2
do Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Koszalinie
WYKAZ ZADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ KOMÓRKI ORGANIZACYJNE URZĘDU
§ 30. Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
Do podstawowego zakresu czynności Pełnomocnika należy współdziałanie ze wszystkim komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie utrzymania i ciągłego doskonalenia wdrożonego systemu zarządzania jakością, zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015-10, a w szczególności:
1. Przedstawianie Kierownictwu Urzędu sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania i wszelkich potrzeb związanych z doskonaleniem.
2. Inicjowanie działań korygujących.
3. Powiadamianie Kierownictwa Urzędu o działalności niezgodnej z obowiązującym systemem zarządzania.
4. Prowadzenie szkoleń z zakresu systemu zarządzania jakością.
5. Nadzór nad realizacją przyjętej Polityki Jakości.
6. Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania na etapie jej opracowywania, aktualizacji, udostępniania i przechowywania, a w szczególności zapewnienie zgodności i integralności dokumentacji obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Koszalinie.
7. Nadzór nad stanowieniem, wdrażaniem oraz utrzymywaniem procesów w systemie zarządzania.
8. Nadzór nad zarządzaniem audytami, a w szczególności nadzorowanie zespołu audytorów, planowanie audytów i nadzór nad ich realizacją oraz działaniami poaudytowymi.