Skarga 14/2022 dot. niewłaściwej obsługi klienta
Data złożenia skargi: 17 maja 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Spraw Obywatelskich; sposób rozpatrzenia skargi: skarga bezzasadna.
Urząd Miejski w Koszalinie
ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin
tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478, 94 34 88 625
e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl
NIP: 669-10-11-103
REGON: 000590651
Biuro Obsługi Klienta
tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10
Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP
Data złożenia skargi: 17 maja 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Spraw Obywatelskich; sposób rozpatrzenia skargi: skarga bezzasadna.
Data złożenia skargi: 13 maja 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Spraw Obywatelskich; sposób rozpatrzenia skargi: skarga bezzasadna.
Data złożenia skargi: 09 maja 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Spraw Obywatelskich; sposób rozpatrzenia skargi: skarga bezzasadna.
Data złożenia wniosku: 21 kwietnia 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru; sposób rozpatrzenia wniosku: pismem z dnia 28.04.2022 OA-III-1.1510.11.2022.MCz przekazano wniosek do rozpatrzenia przez Radę Miejską w Koszalinie.
Data złożenia skargi: 07 kwietnia 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Biuro Rady Miejskiej; sposób rozpatrzenia skargi: skarga bezzasadna.
Data złożenia skargi: 10 kwietnia 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Sekretarz Miasta; sposób rozpatrzenia skargi: skarga bezzasadna.
Data złożenia skargi: 06 kwietnia 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Gospodarki Komunalnej; sposób rozpatrzenia skargi: pismem z dnia 11.04.2022 r. Nr OA-III-1.1510.8.2022.MCz skargę przekazano do rozpatrzenia przez Radę Miejską w Koszalinie.
Data złożenia skargi: 09 marca 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Straż Miejska; sposób rozpatrzenia skargi: skarga częściowo zasadna.
Data złożenia skargi: 02 marca 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Organizacyjno-Administracyjny; sposób rozpatrzenia skargi: pismem z dnia 09.03.2022 OA-III-1.1510.6.2022.MCz przekazano skargę do rozpatrzenia przez Radę Miejską w Koszalinie.
Data złożenia skargi: 24 lutego 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Gospodarki Komunalnej, sposób rozpatrzenia skargi: w trakcie rozpatrywania przez Radę Miejską w Koszalinie.
Data złożenia skargi: 22 lutego 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Komunikacji sposób rozpatrzenia skargi: skarga bezzasadna.
Data złożenia skargi: 01 lutego 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Straż Miejska; sposób rozpatrzenia skargi: skarga bezzasadna.
Data złożenia skargi: 21 stycznia 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Organizacyjno-Administracyjny; sposób rozpatrzenia skargi: skarga częściowo zasadna.
Data złożenia skargi: 03 stycznia 2022 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Spraw Obywatelskich; sposób rozpatrzenia skargi: skarga bezzasadna.
Data złożenia skargi: 23 grudnia 2021 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Straż Miejska; sposób rozpatrzenia skargi: skarga zasadna.
Data złożenia skargi: 10 grudnia 2021 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Straż Miejska; sposób rozpatrzenia skargi: skarga bezzasadna.
Data złożenia skargi: 07 grudnia 2021 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Kultury i Spraw Społecznych; sposób załatwienia skargi: Pismem Nr OA-III-1.1510.23.2021.MCz z dnia 21 grudnia 2021 r. skargę przekazano do rozpatrzenia przez Radę Miejską w Koszalinie.
Data złożenia skargi: 03 grudnia 2021 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Kultury i Spraw Społecznych; sposób załatwienia skargi: skarga bezzasadna.
Data złożenia skargi: 24 listopada 2021 r.; komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego prowadzące sprawę: Wydział Finansowy, Wydział Architektury i Urbanistyki, Straż Miejska; sposób załatwienia skargi: Skarga bezzasadna. Pismem Nr OA-III-1.1510.21.2021.MCz z dnia 28 grudnia 2021 r. skargę przekazano do wykorzystania służbowego przez...
Data złożenia skargi: 11 października 2021 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Edukacji; sposób załatwienia skargi: Pismem z dnia 19 października 2021 r. skargę przekazano do Rady Miejskiej w Koszalinie do rozpatrzenia.