W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Rejestr skarg i wniosków

XML

Skarga 10/2021 na dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

Data złożenia skargi: 11 maja 2021 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Kultury i Spraw Społecznych, sposób załatwienia skargi: Pismem z dnia 13.05.2021 r. OA-III-1.1510.10.2021.MCz skargę przekazano do rozpatrzenia przez Radę Miejską w Koszalinie  

Skarga 5/2021 na działania Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

Data złożenia skargi: 11 marca 2021 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego prowadząca sprawę: Wydział Kultury i Spraw Społecznych, sposób załatwienia skargi: przekazano do rozpatrzenia przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w trybie prowadzonego postępowania.

Skarga 4/2021 na pracownika Urzędu

Data złożenia skargi: 08 marca 2021 r .; komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego prowadzące sprawę: Wydział Komunikacji, Wydział Organizacyjno-Administracyjny, sposób załatwienia skargi: skarga pozostawiona bez rozpoznania.

Skarga 3/2021 na Straż Miejską

Data złożenia skargi: 22 lutego 2021 r.; komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego prowadzące sprawę: Wydział Organizacyjno-Administracyjny, Straż Miejska; sposób załatwienia skargi: skarga bezzasadna.

Skarga 20/2020 na pracowników Urzędu

Data złożenia skargi: 27 listopada 2020 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego rozpatrująca skargę: Wydział Komunikacji; sposób załatwienia skargi: skarga bezzasadna.

Skarga 16/2020 w sprawie uciążliwego sąsiada

Data złożenia skargi: 05 października 2020 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego rozpatrująca skargę: Wydział Gospodarki Komunalnej; sposób załatwienia skargi: Skarga bezzasadna. Pismem z dnia 27.10.2020 r. skargę wycofano.

Skarga 13/2020 na dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

Data złożenia skargi: 09 września 2020 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego rozpatrująca skargę: Wydział Kultury i Spraw Społecznych; sposób załatwienia skargi: Uchwałą Nr XXIV/421/2020 z dnia 02 grudnia 2020 r. Rada Miejska uznała skargę za bezzasadną.

Skarga 12/2020 na radcę prawnego prowadzącego postępowanie

Data złożenia skargi: 13 sierpnia 2020 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego rozpatrująca skargę: Zespół Radców Prawnych; sposób załatwienia skargi: stosownie do art. 221 § 3 Kpa nie uzupełniono skargi, zatem pozostawiono bez rozpoznania.

Skarga 10/2020 na uchwałę Rady Miejskiej Nr XV/310/2020 z dnia 17.04.2020

Data złożenia skargi: 18 sierpnia 2020 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego rozpatrująca skargę: Wydział Gospodarki Komunalnej; sposób załatwienia skargi: Pismem z dnia 04 września 2020 r. Nr Rp-12.0750.18.2020 udzielono do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego odpowiedzi na skargę, wnioskując o uznanie jej za bezzasadną. 

Skarga 9/2020 na Prezydenta Miasta dot. nieudzielenia odpowiedzi na pismo

Data złożenia skargi: 25 sierpnia 2020 r.; komórka organizacyjna Urzędu Miejskiego rozpatrująca skargę: Wydział Gospodarki Komunalnej; sposób załatwienia skargi: Pismem z dnia 25.08.2020 r. przekazano skargę do rozpatrzenia przez Radę Miejską w Koszalinie. Uchwałą Nr XXII/401/2020 Rada Miejska w Koszalinie uznała skargę na Prezydenta Miasta za...