W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Przetargi

XML
Zamówienie na: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obszaru sektora II Gminy Miasto Koszalin
Zamówienie na Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obszaru sektora II Gminy Miasto Koszalin
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-9.271.1.26.2023.AN
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia od 215.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
Zamówienie na: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obszaru sektora I Gminy Miasto Koszalin
Zamówienie na Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obszaru sektora I Gminy Miasto Koszalin
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-6.271.1.25.2023.AP
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia od 215.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
Zamówienie na: Dostawę sprzętu komputerowego w podziale na 4 zadania: 1. Dostawa komputerów i monitorów, 2. Dostawa deduplikatora, 3. Dostawa plotera, 4. Dostawa czterech komputerów i dwóch monitorów w ramach realizacji projektu: „Zapewnienie sprawnego i prawidłowego przebiegu procesu wdrażania i realizacji instrumentu ZIT na terenie WZ na obszarze KKBOF w roku 2023”
Zamówienie na Dostawę sprzętu komputerowego w podziale na 4 zadania: 1. Dostawa komputerów i monitorów, 2. Dostawa deduplikatora, 3. Dostawa plotera, 4. Dostawa czterech komputerów i dwóch monitorów w ramach realizacji projektu: „Zapewnienie sprawnego i prawidłowego przebiegu procesu wdrażania i realizacji instrumentu ZIT na terenie WZ na obszarze KKBOF w roku 2023”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-9.271.1.32.2023.AN
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pzp
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia od 130.000 zł do poniżej 215.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
Zamówienie na: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Koszalin wraz z jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury, spółkami miejskimi oraz innymi podmiotami
Zamówienie na Zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Koszalin wraz z jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury, spółkami miejskimi oraz innymi podmiotami
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-8.271.1.24.2023.EM
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia od 215.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
Zamówienie na: Dostawa, wykonanie i pielęgnacja nasadzeń zastępczych 200 szt. drzew w związku z realizacją inwestycji p.n. „Budowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Prostej i przebudowa drogi gminnej ul. Księdza Jerzego Popiełuszki w Koszalinie”
Zamówienie na Dostawa, wykonanie i pielęgnacja nasadzeń zastępczych 200 szt. drzew w związku z realizacją inwestycji p.n. „Budowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Prostej i przebudowa drogi gminnej ul. Księdza Jerzego Popiełuszki w Koszalinie”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-8.271.1.30.2023.EM
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia od 130.000 zł do poniżej 215.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy