W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
Zamówienie na: Dostawę sprzętu komputerowego w podziale na 4 zadania: 1. Dostawa komputerów i monitorów, 2. Dostawa deduplikatora, 3. Dostawa plotera, 4. Dostawa czterech komputerów i dwóch monitorów w ramach realizacji projektu: „Zapewnienie sprawnego i prawidłowego przebiegu procesu wdrażania i realizacji instrumentu ZIT na terenie WZ na obszarze KKBOF w roku 2023”
tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pzp
Rodzaj zamówienia
dostawy
Wartość zamówienia
od 130.000 zł do poniżej 215.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert
za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
Zamówienie na: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Koszalin wraz z jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury, spółkami miejskimi oraz innymi podmiotami
za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
Zamówienie na: Dostawa, wykonanie i pielęgnacja nasadzeń zastępczych 200 szt. drzew
w związku z realizacją inwestycji p.n. „Budowa i rozbudowa drogi gminnej
ul. Prostej i przebudowa drogi gminnej ul. Księdza Jerzego Popiełuszki w Koszalinie”