Obwieszczenie Prezydenta Miasta Koszalina o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Koszalin, dnia 6 listopada 2024 r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA KOSZALINA
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.), w związku z art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Łabusz” w Koszalinie wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Z projektem i prognozą można się zapoznać w terminie od 13 listopada 2024 r. do 4 grudnia 2024 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 310, w dni robocze w godzinach od 11:00 do 14:30 oraz na stronie internetowej pod adresem: https://bip.koszalin.pl/artykuly/1561/ogloszenia
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 26 listopada 2024 r. o godz. 15:30 w budynku Urzędu Miejskiego w Koszalinie pod adresem Rynek Staromiejski 6-7, w Sali konferencyjnej na III piętrze (sala nr 300).
Zgodnie z art. 18 ust. 1 i 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 40 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać do Prezydenta Miasta Koszalina w nieprzekraczalnym terminie do 18 grudnia 2024 r. Uwagi złożone po upływie wyznaczonego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Uwagi należy składać wyłącznie za pomocą formularza dotyczącego sporządzania aktu planowania przestrzennego dostępnego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz pod adresem: https://bip.koszalin.pl/sprawa-do-zalatwienia/161/a-11
Uwagi na wyżej wymienionym formularzu można składać:
- w formie papierowej w kancelarii lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: um.koszalin@um.koszalin.pl lub elektronicznej skrzynki podawczej: /UMKoszalin/SkrytkaESP
Składający uwagę podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Koszalina. Klauzula informacyjna RODO wraz z ograniczeniem wynikającym z art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dostępna jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz na stronie internetowej: https://bip.koszalin.pl/artykul/136/172/klauzula
Prezydent Miasta Koszalina
Tomasz Sobieraj