W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacja Prezydenta Miasta Koszalina o zamieszczeniu wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej przy ul. Franciszkańskiej w Koszalinie wraz z jego modyfikacją

Koszalin, dnia 31 maja 2019 r.

INFORMACJA
PREZYDENTA MIASTA KOSZALINA
O ZAMIESZCZENIU ZMODYFIKOWANEGO WNIOSKU O USTALENIE LOKALIZACJI INWESTYCJI MIESZKANIOWEJ

Na podstawie art. 7 ust. 10 i 11 w związku z art. 7 ust. 16 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. U. z 2018 r. poz. 1496 ze zm.),

informuję

o możliwości zapoznania się ze zmodyfikowanym wnioskiem o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej polegającej na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz inwestycji towarzyszącej na działkach nr 10, 13, 14 i 3/10 w obrębie ewidencyjnym nr 0011 przy ul. Franciszkańskiej w Koszalinie

Ze zmodyfikowanym wnioskiem oraz z pozostałymi dokumentami złożonymi w przedmiotowej sprawie można się zapoznać na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Koszalinie pod adresem: https://bip.koszalin.pl/?a=25128

Zainteresowani mogą składać uwagi do wyżej wymienionego wniosku:

-        w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego, Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin,

-        za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 oraz z 2018 r. poz. 650).

Uwagi należy składać do Prezydenta Miasta Koszalina z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu w terminie 21 dni od dnia zamieszczenia przedmiotowego wniosku na stronie Biuletynu Informacji Publicznej tj. do dnia 21 czerwca 2019 r.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych została opublikowana na stronie https://bip.koszalin.pl/?a=24018 oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie w budynku ratusza na III piętrze przy pokoju nr 319.


z up. Prezydenta Miasta
Kierownik Referatu Urbanistyki

inż. Teresa Bryzek

Załączniki

Zwrot wniosku pdf, 156 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane