W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Zapytania ofertowe na realizację zadań programu opieki nad zwierzętami z 2019 r., projekt programu opieki nad zwierzętami w 2020 r.
Przedmiot wniosku Zapytania ofertowe na realizację zadań programu opieki nad zwierzętami z 2019 r., projekt programu opieki nad zwierzętami w 2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 20/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Projekt budowlany Przedszkola nr 19 w Koszalinie przy ul. Giełdowej 20
Przedmiot wniosku Projekt budowlany Przedszkola nr 19 w Koszalinie przy ul. Giełdowej 20
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 19/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała antysmogowa zawierająca zapisy dotyczące zakazu lub ograniczenia spalania paliw stałych
Przedmiot wniosku Uchwała antysmogowa zawierająca zapisy dotyczące zakazu lub ograniczenia spalania paliw stałych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 18/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Długość dróg dla rowerów, dróg publicznych, liczba stacji napraw rowerów
Przedmiot wniosku Długość dróg dla rowerów, dróg publicznych, liczba stacji napraw rowerów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 17/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydane decyzje o pozwolenie na budowę dla farm fotowoltaicznych i turbin wiatrowych, w terminie od 20.07.2019 r. do 31.01.2020 r.
Przedmiot wniosku Wydane decyzje o pozwolenie na budowę dla farm fotowoltaicznych i turbin wiatrowych, w terminie od 20.07.2019 r. do 31.01.2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 16/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty i decyzje dot. budowy stacji tankowania sprężonym gazem ziemnym przy ul. Krańcowej
Przedmiot wniosku Dokumenty i decyzje dot. budowy stacji tankowania sprężonym gazem ziemnym przy ul. Krańcowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 15/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Przedmiot wniosku Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 14/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Przedmiot wniosku Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 13/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeciętne wynagrodzenie na stanowiskach w Urzędzie i podległych jednostkach
Przedmiot wniosku Przeciętne wynagrodzenie na stanowiskach w Urzędzie i podległych jednostkach
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 12/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Przedmiot wniosku Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 11/2020
Status udzielono informacji